Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Då ska jag försöka ändra på mig, skickade jag och undrade hur jag skulle bete mig då. Skulle jag bli mer tystlåten?
8 nov, 2013 12:54
|
|
Borttagen
|
Vadå ändra ? Varför det ?
8 nov, 2013 12:55
|
|
Borttagen
|
Då kanske det är lättare för dig att vara snäll mot mig?
8 nov, 2013 12:56
|
|
Borttagen
|
Jag har varit otrevlig mot alla sedan pappa flyttade. Till och med mot mamma. Men du verkar liksom annorlunda på något vis. Det är.nog säkert inte då svårt .
8 nov, 2013 13:00
|
|
Borttagen
|
Du har själv sagt att jag inte är annorlunda, och det är jag inte, jag är precis som alla andra som är elaka mot dig, skickade jag och suckade.
8 nov, 2013 13:03
|
|
Borttagen
|
Jag ljög. Jag gillar dig.
8 nov, 2013 13:04
|
|
Borttagen
|
Jag log.
Jag gillar dig också 
8 nov, 2013 13:05
|
|
Borttagen
|
Vill du att vi ska ses då ? 
Skickade jag och undrade om han älskade mig som jag honom eller bara gillade.
8 nov, 2013 13:07
|
|
Borttagen
|
Ja, det kan vi, skickade jag.
8 nov, 2013 13:08
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 13:09
|
Du får inte svara på den här tråden.