Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:12
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
Vi började gå. Men inte mot huset.
28 sep, 2013 12:15
|
|
Borttagen
|
"Vänta! Var ska vi?"
Frågade jag.
28 sep, 2013 12:16
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:17
|
|
Borttagen
|
När jag kom och tänka på det hade mina ögon blivit kolsvarta och elden brann i strupen.
28 sep, 2013 12:19
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 12:20
|
|
Borttagen
|
Vi hittade en grupp på fyra i ett annars öde katuområde.
28 sep, 2013 12:22
|
|
Borttagen
|
Jag tog dom två tjejerna.
28 sep, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
Jag brukade inte göra så men nu var jag så törstig att jag inte brydde mig om offrena jag bara högg. Jag brydde mig inte ens när den andra försökte få bort mig från sin kompis.
28 sep, 2013 12:25
|
Du får inte svara på den här tråden.