PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickadr. "Det blir bra". Hon reste sig och började gå mot hennes rum, glad att få en chans att hjälpa.
23 sep, 2013 22:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira går och de kommer snart till hennes rum och hon öppnar dörren. Rummet är stort och hon har både böcker och mycket kläder i en garderob, det syns att hon bor här, att detta är hennes hem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 sep, 2013 22:11 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel följde efter in och satte sig på sängkanten. "Ni har så gigantiska rum, det här är nästan som ett hobhem".
24 sep, 2013 19:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickar, "Fast detta är mitt hem, jag har inget annat." sa hon och log halvt innan hon stänger dörren. Meira tar av skjortan och kroppen är täckt av gamla ärr och blånader. Hon lägger sig på mage på sängen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 sep, 2013 21:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel såg tvekande på henne ne stund innn hennes händer for över hennes rygg och fingrarna försökte hitta de ömma punkterna. "Bättre?" frågade hon efter en stund.
24 sep, 2013 21:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm, så mycket bättre, tack." andades Meira lättat ut, "Du är bra på det där." log hon sömnigt med slutna ögon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 sep, 2013 21:15 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log och fortsatte. "Tja, gör man det några gånger lär man sig". Hon fortsatte tills hon antog att det räckte och sträckte lite på sig.
24 sep, 2013 21:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira hade nästan somnat av den sköna behandlingen, "Mm, tack." mumlar hon halvsovandes.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 sep, 2013 21:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel reste sig och började gå mot dörren. "Godnatt"..Hon stängde dörren bakom sig och begav sig mot sitt rum.
24 sep, 2013 21:40 |
|
Vildvittra
Elev |
"God Natt.....och tack." säger Meira och somnar sedan genast då hon blåst åt ljuset.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 sep, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen