(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ditt märke är neongrönt! log jag.
--------------------------------- JAG VILL HA ETT TURKOST MÄRKE; WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Fåår jag deet? snällaaaaaaaaaaaaaaaaa???????????? 2 sep, 2013 20:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag pep till. ''Men... jag gillar inte neongrönt!'' sa jag och la handen för pannan.
----------------------------- Nää.. Det är bara jag som får va speciell! Nej skoja bara klart du får. jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
----------------- - Är mitt märke vanligt? frågade jag förhoppningsfullt. 2 sep, 2013 20:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tvekade. "Eehmmm..."
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag flämtade och tog mig för pannan.
- Turkost. Ditt märke är turkost, mörkt turkost. sa Zeb och log mot både mig och Selena. - Snygg överkropp förresten, flinade han retligt. 2 sep, 2013 20:56 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gav honom en lös örfil.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
- Aj skrattade Zeb, och jag fnissade lite. Folk hade börjat gå nu, men nu viskade alla, såg åt vårt håll.
2 sep, 2013 21:12 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hur ser det ut?" Frågade jag oroligt.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
- Bra! sa jag och Zeb med en mun.
2 sep, 2013 21:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag andades lättad ut. "Har nån en soegek? Om jag inte gillar det ber jag nyx att byta färg"
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 21:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen