Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 43 44 45 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Ditt märke är neongrönt! log jag.
---------------------------------
JAG VILL HA ETT TURKOST MÄRKE; WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Fåår jag deet? snällaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????

2 sep, 2013 20:39

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag pep till. ''Men... jag gillar inte neongrönt!'' sa jag och la handen för pannan.
-----------------------------
Nää.. Det är bara jag som får va speciell! Nej skoja bara klart du får.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-----------------
- Är mitt märke vanligt? frågade jag förhoppningsfullt.

2 sep, 2013 20:44

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tvekade. "Eehmmm..."

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Jag flämtade och tog mig för pannan.
- Turkost. Ditt märke är turkost, mörkt turkost. sa Zeb och log mot både mig och Selena.
- Snygg överkropp förresten, flinade han retligt.

2 sep, 2013 20:56

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gav honom en lös örfil.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


- Aj skrattade Zeb, och jag fnissade lite. Folk hade börjat gå nu, men nu viskade alla, såg åt vårt håll.

2 sep, 2013 21:12

Queen Boo
Elev

Avatar


"Hur ser det ut?" Frågade jag oroligt.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


- Bra! sa jag och Zeb med en mun.

2 sep, 2013 21:17

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag andades lättad ut. "Har nån en soegek? Om jag inte gillar det ber jag nyx att byta färg"

jag är jättecoolig älska mig plz

2 sep, 2013 21:22

1 2 3 ... 43 44 45 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.