STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
( Men, hur kan hon ha sönder dörrarna?!)
26 aug, 2013 16:07
|
|
Borttagen
|
(sparka, slå? hon hade bara sönder dem)
26 aug, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
( Det är väldigt svårt! Försök själv )
26 aug, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
( Det vi rollar måste vara rimligt )
26 aug, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
(det var på grund av sjukdomen)
26 aug, 2013 16:18
|
|
Borttagen
|
( Får hon superkrafter också?)
26 aug, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
( Jaha )
" Men AH! Sluta följa efter mig! Laga dörrarna och stick!" Skrek jag
26 aug, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
jag lagade dörrarna och gick sedan tillbaka till pet jag kollade på honom sexigt, han hade ju druckit kåt dryck som skulle räcka hela natten, han borde bli kåt nu
26 aug, 2013 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.