[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
|
Borttagen
|
Gina kröp under sin säng och hämtade flaskan med elexiret,sedan gav hon det till Emma
"Här,sa hon glatt
28 aug, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
" Tack, men hur får vi dit miffot?!" Sa jag
28 aug, 2013 15:29
|
|
Borttagen
|
"Hm...När Josh går på lektion så håller vi fast henne bakifrån
28 aug, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
" När gör dom det!?" Sa jag
28 aug, 2013 15:32
|
|
Borttagen
|
"Lektionen börjar om två minuter,sa gina stolt
28 aug, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
" Kom då!" Sa jag och gick
28 aug, 2013 15:34
|
|
Borttagen
|
Josh hade redan gått in på lektionen.
Plötsligt fick Gina syn på Samine.
"Tönten sitter där framme på bänken,viskade hon.
28 aug, 2013 15:38
|
|
Borttagen
|
" Hur ska vi få tag i henne!!" Sa jag
28 aug, 2013 15:40
|
|
Borttagen
|
"Vi är starkare än henne,jag tar tag i hennes armar och du håller för hennes mun
28 aug, 2013 15:40
|
|
Borttagen
|
" Men hon sitter ju med Josh!" Sa jag
28 aug, 2013 15:42
|
Du får inte svara på den här tråden.