Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Igår drömde jag att jag skulle ta med en papegoja till en bal och fråga om den ville flytta in till mitt hus. Jag var verkligen jätte kär i den fast den var en tjej och jag va en kille... och efter ett tag var den verkligen en tjej ett tag och jag pratade med hennes mamma om att hon hade färgat håret, sen blev det simsigt och jag kunde välja vilken hårfärg hon kunde ha...
Sen vaknade jag... fett synd, det var en fett rolig drö! 22 jan, 2012 11:20 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vet inte. Något om att jag och en eller två från klassen blev inlåsta på ett badhus över natten xP
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 11:30 |
|
Alicedor
Elev |
Jag hade konstig dröm igår. Jag drömde att jag och mina systrar (Mandy Diamond och Lady GreyWolf) skulle börja på Hogwarts och Lady GreyWolf blev sorterad i Ravenclaw men Mandy Diamond blev sorterad i Hufflepuff och jag i Slytherin!? JAG ÄR INGEN SLYTHERIN!!
![]()
30 jan, 2012 00:59 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte skaka av mig den obehagliga känslan från en dröm jag hade förra veckan.
Jag hängde från en bänk i skolan, och såg ut över B-delen av bryggan, och delar av bryggan var sönder. Grå skåp där toaletterna igentligen skulle vara. Jag blev nerknuffad nerför trapporna, till Estetgymnasiet, av en tjej i 9:an. Fast trapporna var ju fel håll, då. Fast det känns obehagligast när jag tänker på hur jag hängde ifrån bänken som sluttade neråt. :O 1 feb, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
äcklig dröm jag hade idag.. så ville varna om man tycker sånt är läskigt(?) och kanske är yngre.
Drömde att jag var så jäääävla kåt. Sedan gick jag vid stureplan med värsta snygga modellerna. Jag prata med dom men kommer inte riktigt ihåg vad. Sedan låg vi på gräset och vi låg sjukt nära varandra och jag blev bara mer och mer kåt(?).. helt plötligt hoppar dom dära snyggaa modellkillarna på varandra och börjar hångla med varandra och jag typ bara ''men jag då?'' och dom putta iväg mig då? Ledsen som jag var och .. kåt ahahha, vet hur fel det låter. Så jag drog till en skola där mina ''föredetta'' bästa vänner går på och så börja jag kaxa med doms rektor för att dom använde barnen som slavar för att dom fick gå och lämna maten där vid sopkorgen sen när jag skulle springa ut ur matsalen dansade jag istället (?) heeeelt sjukt. 1 feb, 2012 21:43 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Jg drömde att jag var den utvalde och räddade värden från voldemort, och efteråt fick jag blommor??? Skum dröm...:p
1 feb, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Inatt drömde jag att jag träffade Tokio Hotel i en random tunnel mitt ute i Sverige. Och sen så drömde jag även om minigrisar (bokstavligen talat), som jag hade i en kartong. Men de smet hela tiden, fick tumörer och så vidare. Så det var ju väldigt tråkigt att de blev sjuka med tanke på den enorma sötheten gick omkring med.
1 feb, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag skar av Voldemort sin näsa med en kastkniv.
Du sa han att jag borde göra mina läxor, men när jag vägrade kastade han crusio över mig. Sen gick vi och fika och gick på bio efter det. Vi såg på den nyaste Narnia filmen som ännu inte kommit ut. Det var en härlig dröm^^ 1 feb, 2012 22:30 |
|
Alicedor
Elev |
Jag hade världens konstigaste dröm igår. Jag drömde att jag skulle åka hem med skolbussen men jag hade glömt vilket nummer jag hade så jag bara chansade men just den skolbussen som jag valde var verkligen en skolbuss. Den hade en lektion inuti den och chauffören var en elak trollkarl och tänkte döda mig men jag tog hanns kvast och flög in i öppna spisen (man kunde inte telleportera någonstans utan en kvast) och telleporterade mig till Hogwarts men sen så gjorde jag ett stort misstag och kastade tillbaka kvasten. Vad som hände sen mindes jag inte.
![]()
2 feb, 2012 00:33 |
|
Flismos
Elev |
Drömde för några nätter sedan att jag spelade quidditch♥ bästa drömmen
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 15 feb, 2012 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen