Rollspel
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel
|
Borttagen
|
10 aug, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
( Jag vill så gärna berätta att min mamma är död )
10 aug, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
( Oj, jag är ledsen, får man fråga vad som hände, förstår om du inte vill berätta)
10 aug, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
( så hemskt, vet du om hon typ var deprimerad eller om det fann någon annan anledning bakom det hela,)
10 aug, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
( Ja, hon hade hjärnsjukdom )
10 aug, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
(Okej, jag förstår om du är ledsen för det)
10 aug, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
( Ja men man kan ju fortfarande vara ledsen, jag har inte förlorat någon släkt eller någon, men jag har haft flera älsklingshästar på ridstallet jag rider på och alla har dött och jag saknar en häst som heter Milton än idag och ändå var det kring 10 år sedan han dog, ja det var blixten som tog hans liv, så man känner ju sorg hur många år det har gått)
10 aug, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
( Kunde hon inte ha överlevt?!)
10 aug, 2013 23:18
|
Du får inte svara på den här tråden.