Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag följde efter långsamt.
8 aug, 2013 12:58
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till väggen
" Dom är bakom här men man kommer inte in " Sa jag
8 aug, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
" Luke och Jason och alla andra
8 aug, 2013 13:01
|
|
Borttagen
|
"Jaha,sa jag lågt.
Jag satte mig ner på marken.
8 aug, 2013 13:01
|
|
Borttagen
|
" Hur kommer vi in?" Sa jag
" Bombarda maxima " Sa jag och hela väggen sprängdes och då fick vi se det värsta
8 aug, 2013 13:02
|
|
Borttagen
|
Jag kunde höra hur väggen sprängdes.
"Ser du nåt,frågade jag lungt.
8 aug, 2013 13:06
|
|
Borttagen
|
" Ja, kom och kolla " Sa jag
8 aug, 2013 13:07
|
|
Borttagen
|
Det var murdamm överallt.
Jag fick syn på två människor längre bort.
"Vad är det för nåt,frågade jag
8 aug, 2013 13:08
|
|
Borttagen
|
" 2 människor som.. " Sa jag
8 aug, 2013 13:09
|
Du får inte svara på den här tråden.