Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 43 44 45 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag följde efter långsamt.

8 aug, 2013 12:58

Borttagen

Avatar


Jag gick fram till väggen
" Dom är bakom här men man kommer inte in " Sa jag

8 aug, 2013 12:59

Borttagen

Avatar


"Vilka dom?, sa jag

8 aug, 2013 12:59

Borttagen

Avatar


" Luke och Jason och alla andra

8 aug, 2013 13:01

Borttagen

Avatar


"Jaha,sa jag lågt.

Jag satte mig ner på marken.

8 aug, 2013 13:01

Borttagen

Avatar


" Hur kommer vi in?" Sa jag
" Bombarda maxima " Sa jag och hela väggen sprängdes och då fick vi se det värsta

8 aug, 2013 13:02

Borttagen

Avatar


Jag kunde höra hur väggen sprängdes.

"Ser du nåt,frågade jag lungt.

8 aug, 2013 13:06

Borttagen

Avatar


" Ja, kom och kolla " Sa jag

8 aug, 2013 13:07

Borttagen

Avatar


Det var murdamm överallt.

Jag fick syn på två människor längre bort.

"Vad är det för nåt,frågade jag

8 aug, 2013 13:08

Borttagen

Avatar


" 2 människor som.. " Sa jag

8 aug, 2013 13:09

1 2 3 ... 43 44 45 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.