(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
nyfiken på vadå? sa Maryia & följde efter Mark
19 jun, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
varför det? det är ju ett helt vanligt hus sa Maryia & suckade
19 jun, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
Mark suckade när han inte hittade något intressant
19 jun, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
se vi borde gå Ben sa att man helst inte skulle vara på bakgården sa Maryia oroligt
19 jun, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
hm men vem är du? sa en kille som verkade vara i ungefär samma ålder som Maryia
19 jun, 2013 16:34
|
|
Borttagen
|
" Eh jag är Mark em Maryia kom ropade Mark
19 jun, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
hm? Maryia? sa killen & tittade mot Maryia som kom springandes dit
åh du är tillbaka sa Maryia & log
19 jun, 2013 16:38
|
Du får inte svara på den här tråden.