Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ser på henne. "Snow, har du pratar med alla av dom?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 1 jun, 2013 23:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ser på honom och nickar, "Ja och de förstår allt, de andra är lugnare. Mestadels lugna bondefolk som vill hem, inte alls krigsförda." mumlar hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 23:14 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är bra, krigare är inte kul att ha runt sig hela tiden." säger han och ser mot den stora skärmen, ut mot rymden.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 1 jun, 2013 23:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, nästa planet närmar vi om nån timme." säger hon trött och struntar i hövligheterna, vilket kapten verkar godkänna just nu.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 23:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan nickar. "Kapten, ska jag ta ett extra skift idag?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 1 jun, 2013 23:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten skakar på huvudet, "Du borde ta det lugnt med, detta är den sista planeten idag. Sen går vi alla och tar det lugnt, vilar och andra får styra skeppet." säger han.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 23:22 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja kapten" svarar han kort och fortsätter se över sköldarna och vapnen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 1 jun, 2013 23:29 |
|
Vildvittra
Elev |
De närmar sig snart planeten, en grön planet och Kestra pekar på en röd plätt. "Det är deras torg stråla ner henne där. De har inget som kan kallas teknologi." säger hon enkelt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 23:31 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inte alls? deprimerande." mumlar D'Tan
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 1 jun, 2013 23:34 |
|
Vildvittra
Elev |
"De lever fridfullt på att skörda och på boskap, det är vackert." ler hon mjukt och kvinnan är nu nere på planeten och kapten gör ett tecken att de alla kan lämna bryggan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 23:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen