Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna... Jag vill ha själv förtroende. Eller kanske Ron (i) Då skulle jag kunna koppla av mycket mer.
15 jan, 2013 14:38 |
|
Ron lovegod
Elev |
RRRROOOONNNN!!!!
15 jan, 2013 14:39 |
|
Borttagen
|
Ginny för hon är cool eller Luna hon är också cool
Gillar dom bådda 15 jan, 2013 16:34 |
|
Ron lovegod
Elev |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
15 jan, 2013 19:25 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Voldemort. Tänk att få göra alla saker man alltid hör att man inte ska göra, och plåga andra utan att faktisk göra illa de (för det gör man ju inte om man bara spelar)
I would have died! I would have died rather than betray my friends 15 jan, 2013 19:40 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
15 jan, 2013 19:41 |
|
Viethina
Elev |
Hermione, men även Ginny. Skulle vara sjukt svårt att spela Luna med all hennes personlighet.
I AVPM/S/SY så är Draco ett absolut! Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 15 jan, 2013 20:54 |
|
fox
Elev |
Luna Bellatrix, Sirius och Dumbledore
![]() Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
15 jan, 2013 22:18 |
|
Pryda
Elev |
Tror jag hade gjort mig bäst som Draco. Utseendemässigt iallafall.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 16 jan, 2013 01:53 |
|
smillan
Elev |
luna lovegood såklart!!
16 jan, 2013 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen