Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Finns inte amazing Grace som svensk version? eller är det jag som är ute och cycklar...?
29 dec, 2012 00:41 |
|
themarauder
Lärare |
29 dec, 2012 00:42 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Skrivet av Borttagen: OCH KANSKE SJUNGER NÅN FÖR DIG, ETT SPRUCKET MED HOPPFULLT HALLELUJA! det svänger ju xD Damn, du sitter och har en hel konversation med dig själv. Jag tror jag älskar dig. ♥ Dude, jag pratar baar med mig själv xD Love you too, just beucase you love me ![]()
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
29 dec, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2012 00:43 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:45 |
|
fredskronk
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns inte amazing Grace som svensk version? eller är det jag som är ute och cycklar...? Följ: http://twitter.com/fredskronk 29 dec, 2012 00:45 |
|
viktor
Elev |
Jag är tillbaka /
29 dec, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! 29 dec, 2012 00:46 |
|
Mia Saalufaali
Elev |
29 dec, 2012 00:48 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! Haha, vi har psalmböcker liggandes lite här och var hemma =) Oändlig nåd heter psalmen, är med Amazing grace-melodi. Psalm 231 är det. Texten: Oändlig nåd mig Herren gav och än idag mig ger. Jag kommit hem, jag vilsen var, var blind men nu jag ser. Guds nåd, jag skälvde inför den, men sedan gav den ro, och aldrig var den större än den dag jag kom till tro. Jag kom ur tvivel, mörka djup, ur vanmakt och ur skam. Den nåd som bar mig intill nu skall bära ända fram. Guds löften ger vår längtan svar, som klippan är hans ord. Ej bättre sköld och skydd jag har i himmel och på jord. =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen