Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

1 2 3 ... 43 44 45 ... 105 106 107
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Hej hej hej! Kommer in lite sent men ja, hoppas livet rullar på för er pepål!

Du kommer mitt i en rolig frågesport! Häng på vetja!

21 dec, 2012 21:55

95mas
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.
omg I feel you bro
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.


hahaha kände samma sak!
Man måste komma ihåg att uppdatera hela tiden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

21 dec, 2012 21:55

Tonks_xD
Elev

Avatar


CHOKLADTOMTE ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

21 dec, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av 95mas:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.
omg I feel you bro
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Attans någon annan han före.


hahaha kände samma sak!
Man måste komma ihåg att uppdatera hela tiden.
Ah..

21 dec, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Wilhelm, vad ska du göra förövrigt i helgen?

absolut ingenting, slå in julklappar, kanske typ rita något till farmor, är ingen mästare men det är alltid något!

Haha, okej! Jaja, det är trots allt tanken som räknas!

men alltså jag känner ändå att jag är helt okej typ, har inte du några såna intressen typ?
btw Markus krunegård på svenska hjältar-galan ♥♥♥♥♥♥♥

Jag spelar musik, eller ja, gitarr och sjunger. Uppträdde idag inför hela skolan, på avslutningen. Det är väl ett intresse, I guess Dudå?

åh men vad kul! gick det bra?
jag typ ritar, ibland, sen är jag rätt intresserad av mode och typ smink faktiskt, men smink är inte så jag håller på med det haha

Det gick bra, fick jättemycket komplimanger!
Åh, en kille som är intresserad av sånt! Guldstjärna till dig! Du har tumblr, mugglis, allt. I think I love you.

;* dessutom är jag bi, vet inte om det är en fördel, vet faktiskt inte ens hur jag kom att tänka på det hahaha

Jag är också det, börjar misstänka att vi är soulmates på något sätt. Helt ärligt så tror jag att alla är bi, men dras mer eller mindre till det ena könet.
Du påminner seriöst jättemycket om en killkompis jag har (höll på att säga pojkvän men det skulle bli fel ), han är bi, intresserad av smink, mode, han har tumblr. Allt.

det tror jag med faktiskt!
åh ball! vad heter hans tumblr då?

Hade faktiskt inte ens sett dig tidigare här på mugglis!
http://better-than-myself.tumblr.com, bara att följa honom!

jag har aldrig sett dig heller? hahaha praise the lord för mugglis uppesitterkväll!

21 dec, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


BLÅBÄRSTOMTE♥

21 dec, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


BANANTOMTE ♥

21 dec, 2012 21:56

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Fang:
Steve jobs


RÄTT SVAR!

Fang tar ett poäng!

without something there is no nothing

21 dec, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


TRÄDGÅRDSTOMTE♥

21 dec, 2012 21:57

Borttagen

Avatar


JULTOMTE

21 dec, 2012 21:57

1 2 3 ... 43 44 45 ... 105 106 107

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Du får inte svara på den här tråden.