UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du kommer mitt i en rolig frågesport! 21 dec, 2012 21:55 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man måste komma ihåg att uppdatera hela tiden.Skrivet av 95mas: omg I feel you bro Attans någon annan han före.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 21:55 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: absolut ingenting, slå in julklappar, kanske typ rita något till farmor, är ingen mästare men det är alltid något! Haha, okej! Jaja, det är trots allt tanken som räknas! men alltså jag känner ändå att jag är helt okej typ, har inte du några såna intressen typ? btw Markus krunegård på svenska hjältar-galan ♥♥♥♥♥♥♥ Jag spelar musik, eller ja, gitarr och sjunger. Uppträdde idag inför hela skolan, på avslutningen. Det är väl ett intresse, I guess åh men vad kul! gick det bra? jag typ ritar, ibland, sen är jag rätt intresserad av mode och typ smink faktiskt, men smink är inte så jag håller på med det haha Det gick bra, fick jättemycket komplimanger! Åh, en kille som är intresserad av sånt! Guldstjärna till dig! Du har tumblr, mugglis, allt. I think I love you. ;* dessutom är jag bi, vet inte om det är en fördel, vet faktiskt inte ens hur jag kom att tänka på det hahaha Jag är också det, börjar misstänka att vi är soulmates på något sätt. Helt ärligt så tror jag att alla är bi, men dras mer eller mindre till det ena könet. Du påminner seriöst jättemycket om en killkompis jag har (höll på att säga pojkvän men det skulle bli fel det tror jag med faktiskt! åh ball! vad heter hans tumblr då? Hade faktiskt inte ens sett dig tidigare här på mugglis! http://better-than-myself.tumblr.com, bara att följa honom! jag har aldrig sett dig heller? hahaha praise the lord för mugglis uppesitterkväll! 21 dec, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
BLÅBÄRSTOMTE♥
21 dec, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
BANANTOMTE ♥
21 dec, 2012 21:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
21 dec, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
TRÄDGÅRDSTOMTE♥
21 dec, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
JULTOMTE ♥
21 dec, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen