Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
bra bra bra!!!!!
längtar redan till imorgonn 10 maj, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
japp jag med
10 maj, 2011 18:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
nu är det "i morgon"!!!!!!
....väntar... 11 maj, 2011 19:23 |
|
9te
Elev |
11 maj, 2011 19:34 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
11 maj, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Kapitel vet inte men sista kapitlet slutet.
Så kommer den där tokiga fladdermusen emot björnen. Björnen ramlar bakåt och svimmar av. -Tack, men vad hände med de där små figurerna? -De försvann och du vem är bakom dig? Hon kollar bakom sig och där står hennes pappa. Hon känner igen honom. Hon vänder sig om igen tillbaks, men fladdermusen är borta. Hon kollar upp mot den blåa himlen så ser hon henne och vinkar. Hon vänder sig om och kollar på sin pappa och slänger sig emot honom. -Hej pappa säger hon och ler. -Han mumlar tillbaka och kramar henne hårt. Wilma gråter en lite tår som är sorg och lycka. Sorgen är Petrus tänk om han är död och lyckan är att hon äntligen är hon sin pappa. De sätter sig upp på hästarna och rider iväg mot skymmningen. Hon hör ett svagt rop, men har styrka i sig. Hon vänder sig om och ler för där står Petrus. Hon hoppar av hästen och springer emot honom. De står där och kramas och Wilma förstår att de här äventyret är avklarat men det finns många kvar... Det kommer en uppföljare av det här för nu är det slut 11 maj, 2011 20:34 |
|
Alicedor
Elev |
13 maj, 2011 07:06 |
|
Borttagen
|
Tack när Nymfadora Tonks har kommenterat kommer en ny vill du ha det?
13 maj, 2011 07:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
13 maj, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
Vad det bra?
13 maj, 2011 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen