Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
bra!!!
9 aug, 2012 11:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Hm... hade precis en AS konstig dröm... jag drömde att du hade skrivit om att James och Peter hjälpte Snape att inreda (av någon anledning hade James förlåtit förrädaren!!!) och Sirius var så avundsjuk så han vägrade hjälpa till... Lily var också där och snape blev sur på henne och hällde en burk färg på henne... då blev hon jätte ledsen och började skrika saker som, 'du ändrade dig aldrig' och 'DET ÄR FÖR ATT JAG ÄR SMUTSSKALLE!' sedan sprang hon över stackars Fred som blev helt platt... bokstavligen.... WTF HJÄRNA???? Ahahahahaahha! xD Rowling vad kul ^^ ![]()
9 aug, 2012 11:10 |
|
MissFniss
Elev |
9 aug, 2012 14:41 |
|
JosefinFini
Elev |
9 aug, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Verkar BRAAAAAA
9 aug, 2012 18:48 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 aug, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
TACKTACKTACKÄLSKARERTACK ♥♥
Jag tror jag ska börja skriva nu... :3 har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra men det får bli en liten blandning av era idéer 9 aug, 2012 21:07 |
|
Bombarda
Elev |
Låter suuper !
Kärlek till alla! 9 aug, 2012 21:08 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACKTACKTACKÄLSKARERTACK ♥♥ Jag tror jag ska börja skriva nu... :3 har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra men det får bli en liten blandning av era idéer Härligt! Du skriver verkligen helt fantastiskt, fast du kanske börjar förstå det nu... ![]()
9 aug, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: njäe, haha xD Men tack ♥♥Skrivet av Borttagen: TACKTACKTACKÄLSKARERTACK ♥♥ Jag tror jag ska börja skriva nu... :3 har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra men det får bli en liten blandning av era idéer Härligt! Du skriver verkligen helt fantastiskt, fast du kanske börjar förstå det nu... 9 aug, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen