Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Clementin: Yay!! Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) Jag! ~MY TUMBLR~ 6 jan, 2013 19:45 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Clementin: Yay!! Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) Jag! Jag följer också med Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 19:46 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ååh vill också ha böckerna signerade...!
Cirkeln och Eld är ju bara för bra. Väntar så på Nyckeln! Imagination and dreaming is my life 6 jan, 2013 19:47 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Ååh vill också ha böckerna signerade...! Cirkeln och Eld är ju bara för bra. Väntar så på Nyckeln! Den andra boken som ska komma ut i april värkar också bra Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 19:48 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) Jag! YEEEAH 8DD ![]() ![]()
14 jan, 2013 15:49 |
|
cirklar
Elev |
6 feb, 2013 16:36 |
|
Borttagen
|
Mina favorit karaktärer är:
1. Rebecka 2. Minoo 3. Linnéa Jag har läst både Cirkeln och Eld, jag vill så himla gärna läsa Nyckeln! 26 mar, 2013 22:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
26 mar, 2013 22:52 |
|
cirklar
Elev |
26 mar, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
Jag har beställt den men den har inte kommit än 26 mar, 2013 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen