Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det kommer komma mer idag eller imorgon
6 okt, 2012 10:55 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
6 okt, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer, nu kommer ett till kapitel ganska så kort och inte så jättebra, men hoppas ni gillar det
Kapitel 37 Natarza vet inte riktigt var Nicole kan vara, men hon springer ut från Hogwarts och in i förbjudna skogen, för hon tror Nicole kan vara där. Hon springer fort genom förbjudna skogen, när hon kommit en bit in ramlar hon omkull, när hon vänder sig för att kolla vad hon ramlade ser hon att Nicole står bakom henne. -Tjena smartskalla, säger Nicole. -Hej, säger Natarza tillbaka. -Din mamma dödade min mamma!, skriker Nicole. -Är det du som har fått dom at tro det eller? För det är bara en löjlig anklagelse, säger Natarza. -Nej det är det inte, jag vet att det var DIN mamma som gjorde det, självaste Bellatrix, tro inte att du ska vara stolt nu, nej du ska vara skamsen, säger Nicole. -För att din jävla morsa är död? Vad hade hon väntat sig när hon inte gjorde som Voldemort sa?, frågar Natarza och reser sig upp. -Inte vet jag inte det här i alla fall, hon gjorde inte som han sa för att hon skulle göra det bättre så Voldermort, skulle bli stolt, säger Nicole. -Stolt, stolt?, Skämtar du?, frågar Natarza. -Nej det gör jag inte, säger Nicole. -Det borde du göra, säger Natarza och puttar i Nicole i ett träd och tar fram sin trollstav och håller fast Nicole. -Du vet att jag kan döda dig, säger Natarza och håller trollstaven under halsen på Nicole. -Gör det inte, säger Nicole med rädd röst. -Vi får se, men om du ger fan i mig, går tillbaka till slottet och säger att det inte är min mamma sim har gjort det, så får du gå dom kommer att tro dig det lovar jag, säger Natarza. -Okej, viskar Nicole. 7 okt, 2012 10:10 |
|
Majis
Elev |
Okej............... Det lilla tuffa gänget på Hoggy xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 okt, 2012 10:43 |
|
Borttagen
|
haha jaXD det blev inte riktigt som jag tänkt mig men men hppas nästan kapitel blir bättre
7 okt, 2012 10:46 |
|
viktor
Elev |
Supermegaawsomegrymt kapitel som vanligt
7 okt, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
TACK så mycket
7 okt, 2012 14:33 |
|
viktor
Elev |
Det var så lite så och du är värd allt berömm helt klart
7 okt, 2012 15:08 |
|
Majis
Elev |
Ja! Det är du!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 7 okt, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket♥
7 okt, 2012 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen