The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
Tyvärr inte mig, skit synd men jag kan inte
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 9 sep, 2012 11:11 |
|
Ginny00
Elev |
ALLTSÅ GUD
Jag kan inte ens uttrycka mig i NÅGONTING MEN JAG HAR VUNNIT, JAG HAR VUNNIT, JAG HAR VUNNIT. Fick en taggning om det när jag lyssnade på Don't stop believing!!!! Fatta, vilken tajming. JAG ÄLSKAR ER NI ÄR BÄST NI ÄR BÄST I HELA JÄKLA VÄRLDEN JAG FÖRSTÅR INGENTING INGENTING, OKEJ INGENTING!!!!! är fortfarande i chock men kommer nog förstå någongång i natt JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER SÅ SJUKT MYCKET!!!!! Hur vill ni bli återgäldade? ♥ 9 sep, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
ÄLSKA DIG GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
9 sep, 2012 21:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Vi älskar dig med ♥
Jo, att du försöker komma på nästa HP-grej i Sthlm är en ganska bra återgällning enligt mig ~MY TUMBLR~ 9 sep, 2012 21:13 |
|
Luna Chang
Elev |
GRATTIS!!
Hej 9 sep, 2012 21:13 |
|
Hermia
Elev |
Grattis, grattis, grattis, grattis! Du förtjänade verkligen att vinna, du förtjänade det så otroligt mycket
Spoiler: Tryck här för att visa! Du skriver så otroligt fantastiskt underbart Once a MADling, always a MADling 9 sep, 2012 21:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 21:18
|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Vi älskar dig med ♥ Jo, att du försöker komma på nästa HP-grej i Sthlm är en ganska bra återgällning enligt mig Jadå, jag kan våldgästa Aivilio igen!! Men jag älskar er mest i hela världen Ska skriva som en tok imorgon FÖR ER. 9 sep, 2012 21:17 |
|
Cindy
Elev |
Jag vet att jag inte skrivit i den här tråden på flera veckor, men;
JAG VISSTE ATT DU SKULLE VINNA! FÖR DU ÄR SÅ BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG IRL OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA STOLT ÖVER DIG! ♥
9 sep, 2012 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cindy: Jag vet att jag inte skrivit i den här tråden på flera veckor, men; JAG VISSTE ATT DU SKULLE VINNA! FÖR DU ÄR SÅ BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG IRL OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA STOLT ÖVER DIG! ♥ LINNEA JAG HAR INTE SETT DIG PÅ EVIGHETER ♥ I love you ♥ ♥ ♥ ♥ DU FÅR KOMMA HIT PÅ HÖSTLOVET ELLER NÅGOT THANK YOU ♥ Och jag har sett klart första gleesäsongen om 20 minuter! 9 sep, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Johanna. Varför. Lyssnar. Du. Inte. På. Mig?
Jag sa ju att du skulle vinna! Är så jäkla glad över att du vann, för du förtjanar det. Som återgäldning kan du komma hit till Luleå på lovet NEJ FÖR JAG ÄLSKAR DIG MER OCH ÅÅÅÅH! VARFÖR ÄR DU SÅ SJUKT BRAAAA? 9 sep, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen