Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 43 44 45 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny4ever
Elev

Avatar


Tyvärr inte mig, skit synd men jag kan inte vill super gärna däremot. Kanske någon annan gång.

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

9 sep, 2012 11:11

Ginny00
Elev

Avatar

+3


ALLTSÅ GUD


Jag kan inte ens uttrycka mig i NÅGONTING


MEN JAG HAR VUNNIT, JAG HAR VUNNIT, JAG HAR VUNNIT.
Fick en taggning om det när jag lyssnade på Don't stop believing!!!! Fatta, vilken tajming.



JAG ÄLSKAR ER
NI ÄR BÄST
NI ÄR BÄST I HELA JÄKLA VÄRLDEN
JAG FÖRSTÅR INGENTING
INGENTING, OKEJ
INGENTING!!!!!
är fortfarande i chock men kommer nog förstå någongång i natt


JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER, JAG ÄLSKAR ER SÅ SJUKT MYCKET!!!!!
Hur vill ni bli återgäldade? ♥

9 sep, 2012 21:11

Borttagen

Avatar


ÄLSKA DIG GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

9 sep, 2012 21:13

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Vi älskar dig med ♥
Jo, att du försöker komma på nästa HP-grej i Sthlm är en ganska bra återgällning enligt mig

~MY TUMBLR~

9 sep, 2012 21:13

Luna Chang
Elev

Avatar


GRATTIS!!

Hej

9 sep, 2012 21:13

Hermia
Elev

Avatar


Grattis, grattis, grattis, grattis! Du förtjänade verkligen att vinna, du förtjänade det så otroligt mycket
Spoiler:
Tryck här för att visa!Speciellt sedan du fick mig att upptäcka Glee

Du skriver så otroligt fantastiskt underbart

Once a MADling, always a MADling

9 sep, 2012 21:15

Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 21:18
Antal ändringar: 3

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Vi älskar dig med ♥
Jo, att du försöker komma på nästa HP-grej i Sthlm är en ganska bra återgällning enligt mig

Jadå, jag kan våldgästa Aivilio igen!!


Men jag älskar er mest i hela världen
Ska skriva som en tok imorgon FÖR ER.

9 sep, 2012 21:17

Cindy
Elev

Avatar


Jag vet att jag inte skrivit i den här tråden på flera veckor, men;

JAG VISSTE ATT DU SKULLE VINNA! FÖR DU ÄR SÅ BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG IRL OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA STOLT ÖVER DIG!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2FfqJUvyTXcEf41LTt0d%2F200w.webp%3Fcid%3Decf05e47hp5w4o5kme70w5pxjnvht11ac78cl6uttqy9gly0%26amp%3Brid%3D200w.webp%26amp%3Bct%3Dg

9 sep, 2012 21:19

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Cindy:
Jag vet att jag inte skrivit i den här tråden på flera veckor, men;

JAG VISSTE ATT DU SKULLE VINNA! FÖR DU ÄR SÅ BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR ÄVEN OM VI BARA TRÄFFATS EN GÅNG IRL OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA STOLT ÖVER DIG!


LINNEA JAG HAR INTE SETT DIG PÅ EVIGHETER ♥


I love you ♥ ♥ ♥ ♥
DU FÅR KOMMA HIT PÅ HÖSTLOVET ELLER NÅGOT
THANK YOU ♥


Och jag har sett klart första gleesäsongen om 20 minuter!

9 sep, 2012 21:21

Borttagen

Avatar


Johanna. Varför. Lyssnar. Du. Inte. På. Mig?
Jag sa ju att du skulle vinna!

Är så jäkla glad över att du vann, för du förtjanar det.
Som återgäldning kan du komma hit till Luleå på lovet

NEJ FÖR JAG ÄLSKAR DIG MER OCH ÅÅÅÅH!
VARFÖR ÄR DU SÅ SJUKT BRAAAA?

9 sep, 2012 21:23

1 2 3 ... 43 44 45 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.