Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av ikka: Nu har jag skrivit ut biljetter och varit duktig (fl)ikka! Är det något speciellt man borde ha med sig förutom tågbiljetter, pengar, mobil, ev. kamera & sig själv? c: ett glatt humör 8 mar, 2012 20:58 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av ikka: Nu har jag skrivit ut biljetter och varit duktig (fl)ikka! Är det något speciellt man borde ha med sig förutom tågbiljetter, pengar, mobil, ev. kamera & sig själv? c: ett glatt humör Det är nog omöjligt att glömma hemma om man ska träffa Mugglisar! *peeepp* ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 mar, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Kunde inte komma, Mamma sa att om elin kunde hänga med men hon hade för mycket att göra tyvärr "/
8 mar, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^ Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE Hoppas själv på samma sak med väskan Och hoppas att ingen mobbar min skånska och att folk fattar vad jag säger >.< 8 mar, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
Jag kommer inte komma på den här träffen, men kanske om det kommer en ny träff! C:
9 mar, 2012 07:07 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Ska ha två toppen dagar i rad, först idag ska jag på the voice finalen med två av mina kompisar (som inte gillar HP
9 mar, 2012 07:31 |
|
Lordlollo
Elev |
Aaaah! Imorgon assåååååå!!!!!! Fy fan jag dör av längtan här jue!
♆ 9 mar, 2012 07:35 |
|
hermione granger 1999
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^ Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE Hoppas själv på samma sak med väskan Och hoppas att ingen mobbar min skånska och att folk fattar vad jag säger >.< Aldrig att någon skulle mobba dig så gör inte dom på mugglis för alla är jätte snälla och söta!!! Och vi förstår nog vad du säjer! ♥♥♥
9 mar, 2012 07:41 |
|
LovisaPotter
Elev |
IMORGON GÄLLER DET!
OCH IDAG SKA JAG OCH dixi ÅKA TILL SFBOKHANDELN, OCH JAG SKA KÖPA EN GRYFFINDOR HALSDUK!!! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 9 mar, 2012 09:07 |
|
Bl0b
Elev |
*Taggar* En dag kvar
9 mar, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen