Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
awesome!!! stackars may!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 20 mar, 2012 16:06 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asm! Det var jätte bra! Du får INTE para ihop Adam och Elisabeth,då börjar jag gråta. Vä-vänta nu varför börjar du gråta om jag gör det??? Elisabeth och Adam är väl inte ett hemskt par? O_o Eller e det för att det är synd om May?? . .
20 mar, 2012 17:11 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Asm! Det var jätte bra! Du får INTE para ihop Adam och Elisabeth,då börjar jag gråta. Vä-vänta nu varför börjar du gråta om jag gör det??? Elisabeth och Adam är väl inte ett hemskt par? O_o Eller e det för att det är synd om May?? Jag tycker att det blir synd om May! Jag vill att det blir Time♥Elisa!!! Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 20 mar, 2012 17:28 |
|
Victoire Weasly
Elev |
20 mar, 2012 17:32 |
|
Nelly1513
Elev |
Förlåt alla ni andra men jag röstar tusen gånger på Adam♥Eliza!!!
ADAM♥ADAM♥ADAM♥ AlexZz and I are friends 4 ever <3
20 mar, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Asm! Det var jätte bra! Du får INTE para ihop Adam och Elisabeth,då börjar jag gråta. Vä-vänta nu varför börjar du gråta om jag gör det??? Elisabeth och Adam är väl inte ett hemskt par? O_o Eller e det för att det är synd om May?? Joo,det är det. 20 mar, 2012 18:01 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Asm! Det var jätte bra! Du får INTE para ihop Adam och Elisabeth,då börjar jag gråta. Vä-vänta nu varför börjar du gråta om jag gör det??? Elisabeth och Adam är väl inte ett hemskt par? O_o Eller e det för att det är synd om May?? Jag vill att det ska bli Tim ♥ Eliza ![]()
20 mar, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Asm! Det var jätte bra! Du får INTE para ihop Adam och Elisabeth,då börjar jag gråta. Vä-vänta nu varför börjar du gråta om jag gör det??? Elisabeth och Adam är väl inte ett hemskt par? O_o Eller e det för att det är synd om May?? Jag vill att det ska bli Tim ♥ Eliza Jag ME. 20 mar, 2012 20:27 |
|
Miss Black
Elev |
Adam♥May!!!!
Men det är du som är författaren Föresten var det Gryffindorable!!! ♥♥♥♥♥ (stavade jag rätt O______o??) Min bokblogg
21 mar, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
^ Tror det, nt säker o_O
Men om det stavas så, det var GRYFFINDORABLE! ♥♥♥♥♥ 21 mar, 2012 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen