~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!! Vem är den tredje personen? Har jag missat något eller?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jun, 2012 18:04 |
|
VattenBlå
Elev |
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Vad jag har väntat!!!♥♥♥♥♥♥
17 jun, 2012 18:36 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: Superbra!!! Vem är den tredje personen? Har jag missat något eller? Sötis, tredje person är ett sätt att skriva på, jag brukar skriva i första person Ska skriva mer efter en till kommentar Kan vara från någon som redan skrivit :3
20 jun, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Okej nu skriver JAG ett inlägg kommer det mer nu???!!!!!!!
20 jun, 2012 21:13 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej nu skriver JAG ett inlägg kommer det mer nu???!!!!!!! Ja, absolut Kapitel 77 ÄR JAG SPECIELL Jag flög till korpens bo, i alla fall det som var kvar av det. Boet var dammigt, söndrigt och det synes lång, lång väg att det hade varit ödelagt sedan länge. Var är alla nu när jag verkligen behöver dem? Ingen brydde sig om mig, ingen älskade mig, ingen ville ha mig. Jag slog mig ned i det gamla boet, dammen flödade runt mig. Mörkret föll snabbt och kylan böljade mot mina fjädrar. Ugglor grät inte, aldrig, men jag gjorde det. ''Cedric! Kom tillbaka till mig, jag behöver dig.'' mumlade jag och somnade i det fallfärdiga boet. Carolle Det var först nu jag förstod vad jag hade gjort, jag hade svikit, He....Cho, jag hade bett om hjälp från den-som-inte-får-nämnas-vid-namn, bara för att tillfredsställa mina egna önskningar. Om hon får reda på vad jag gjort var vår vänskap så gott så gott som borta. Hon var min bästa vän, hon och Joanne, men Joanne verkar inte bry sig ett dugg. Jag hade i min förtvivlan börja glömma bort att göra läxor och gömma mig i ett hemligt skrymsle vid tredje våningen. Där satt jag och deppade över mitt förfärligt, förstörda liv. Ingenting gick som det skulle. Dem uselt onödiga mötena i vid-behovs-rummet, jag hade aldrig brytt mig om att gå dit. Min familj verkade ha glömt bort mig, jag fick aldrig brev och mina dumma systrar hade jag inte hört av. Jag var bort fryst från världen. När jag kollade mig i spegeln i Missnöjda Myrtles toalett kände jag inte igen mig, men jag grät inte utan bet hårt i läppen. Jag kröp ihop i mitt hörn och släppte ut allt elände genom ett högt skärande skrik. Det ekade länge och tystnade tillslut...
20 jun, 2012 21:51 |
|
VattenBlå
Elev |
20 jun, 2012 22:22 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Erica: Jag kom på det efter bara några minuter efter att jag skrivit det Skrivet av amanda1104: Superbra!!! Vem är den tredje personen? Har jag missat något eller? Sötis, tredje person är ett sätt att skriva på, jag brukar skriva i första person Ska skriva mer efter en till kommentar Kan vara från någon som redan skrivit :3 Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 jun, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuper duper bra!!!! Fast ganska sorgligt!!!!!!!
21 jun, 2012 07:49 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Suuuuuuuuuuuuuuuper duper bra!!!! Fast ganska sorgligt!!!!!!! japp, sorgligt.. Skriver mer nu mina små ugglor :3 HoHo Kapitel 78 END OF ME Nästa gång jag öppnade mina ögon var det mörkt ute, klockan måste vara minst över midnatt. Jag tänkte resa mig upp för att gå tillbaka till Hogwarts, men mina ben kunde enbart gå ett eller två vingliga steg. Snörvlande försökte jag glömma att och vaknade och somna om igen i den bitande kalla natten. Jag kunde inte, jag var tom mina ögon var matta av att se och min mage kurrade högt och ljudligt. Kanske skulle jag bara dö, ingen skulle sakna mig ändå. Tanken, eller jag vet inte vad gav mig styrka att hoppa ner från boet och gå till svarta sjön. Någonting otroligt vackert som jag aldrig någonsin hade satt var rakt framför mig, hundratals av eldflugor cirkulerade över sjön, någon stod där. VIKTIG INFORMATION Jag vet inte hur jag har beskrivit Marcus, men nu ändrar jag på honom i sådana fall. Hans hår var brons-färgat och han var ganska lång, jag visste nästan vem det var, jag kände igen honom väl, vem kunde det vara? Det fanns bara ett sätt att ta reda på det. Jag gick nervöst fram till sjön och tittade på honom. Genast såg jag vem det var, hans rufsiga (brons-färgade) hår och hans klara gröna ögon, det var Marcus. Han tittade på mig, jag tittade på honom. Med torra läppar sa jag: -F-förlåt, Han tittade på mig som om det jag sa inte betydde ett dugg för honom, hans blick vandrade över till sjön. Tomt, stirrade han ut. -Förlåt...sa jag igen och den här gången bestämt. Jag vred hans kind så han var så illa tvungen att kolla på mig. Magiskt underbart kysste han mig. Månskenet lyste på oss, jag kysste honom tillbaka. Allting kändes helt rätt. Jag visste nu att jag älskade honom. Det hade jag alltid gjort och han hade alltid älskat mig. Någon skulle sakna mig om jag dog, Marcus.
24 jun, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Åhh vad bra!!!!!!!!!!!!!!
24 jun, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen