Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
10 nov, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: omfg vi hade ett sånt prov idag men min lärare sa att det var allmänbildningsfrågor så vi pluggade inte ♥ Måste plugga tills "Vi i femman" i morgon.. orkar inteeee! Det hade vi också, vi rättade sedan tillsammans i klassen, jag fick bara ett fel! :3 si_tonks: Länka till din playlist? :3 10 nov, 2011 17:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 17:03
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag vet inte hur mycket jag hade då hon bara samlade ihop dom, men fick veta att jag hade fel på Notre Dame-frågan där jag svarade Rom. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: omfg vi hade ett sånt prov idag men min lärare sa att det var allmänbildningsfrågor så vi pluggade inte ♥ Måste plugga tills "Vi i femman" i morgon.. orkar inteeee! Det hade vi också, vi rättade sedan tillsammans i klassen, fick bara ett fel! :3 10 nov, 2011 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: jag vet inte hur mycket jag hade då hon bara samlade ihop dom, men fick veta att jag hade fel på Notre Dame-frågan där jag svarade Rom. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: omfg vi hade ett sånt prov idag men min lärare sa att det var allmänbildningsfrågor så vi pluggade inte ♥ Måste plugga tills "Vi i femman" i morgon.. orkar inteeee! Det hade vi också, vi rättade sedan tillsammans i klassen, fick bara ett fel! :3 Jag svarade Hamburg på den, den enda frågan jag hade fel på XD 10 nov, 2011 17:03 |
|
si_tonks
Elev |
10 nov, 2011 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: http://open.spotify.com/user/siriskugge/playlist/3vLzYcVciqbiODIn797VJB Funkade det?! Haha ♥♥ Jah, det funkade, ska vi följa "King of web" i kväll också elr? :3 (ska ta kort på bilden snart, lägger upp den inom några timmar 10 nov, 2011 17:05 |
|
si_tonks
Elev |
^JAG DET SKA VI!! Haha
![]()
10 nov, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: ^JAG DET SKA VI!! Haha Okaii 10 nov, 2011 17:13 |
|
Ascendio
Elev |
Utvecklingssamtalet gick bra, omdömena var väll inte jätte bra, men dem dög.
Tom Felton, really beautiful.
10 nov, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Någon som druckit Chai latte förut? (ska prova det senare i kväll) :3
10 nov, 2011 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen