@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar när det lir tyst och man inte har något att säga när man pratar med någon :3 Jag med, ugh.. ![]()
6 maj, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar när det lir tyst och man inte har något att säga när man pratar med någon :3 Särskilt jobbigt på skype 6 maj, 2012 11:20 |
|
Solkatten
Elev |
Drömde om Jedward & Starkid inatt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Jag hade tydligen råkat blockera LeeGordan, du är avblockerad nu. ^^
6 maj, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Westlifes låt Leaving passar precis in på hur jag känner nu när de ska splittras </3
But I know you're leaving I know that smile I can tell you've been crying You're gonna say goodbye I wish I could stop you But you've made up your mind I beg you don't go But I already know you're leaving Here come the sleepless nights Here come the tears I'm gonna cry Here comes the last goodbye leaving us behind Oh this can't be right ![]() Okej.. jag måste prata av mig med någon snart </3 6 maj, 2012 11:47 |
|
Dracossister
Elev |
6 maj, 2012 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag borde bli aktiv igen.. jag känner mig jätteinaktiv.. inte bra.
HEJ. JAG HETER ERICA. NU SKA JAG BLI AKTIV HÄR IGEN. 6 maj, 2012 11:48 |
|
Solkatten
Elev |
Söndagar är tråkiga.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 maj, 2012 11:50 |
|
Dracossister
Elev |
6 maj, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
6 maj, 2012 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen