Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4390 4391 4392 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar när det lir tyst och man inte har något att säga när man pratar med någon :3


Jag med, ugh..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

6 maj, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar när det lir tyst och man inte har något att säga när man pratar med någon :3

Särskilt jobbigt på skype

6 maj, 2012 11:20

Solkatten
Elev

Avatar


Drömde om Jedward & Starkid inatt Jedward var i en dröm och Starkid i en annan så det 'utspelade' sig inte samtidigt. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 maj, 2012 11:21

Borttagen

Avatar


Jag hade tydligen råkat blockera LeeGordan, du är avblockerad nu. ^^

6 maj, 2012 11:31

Borttagen

Avatar


Westlifes låt Leaving passar precis in på hur jag känner nu när de ska splittras </3

But I know you're leaving
I know that smile
I can tell you've been crying
You're gonna say goodbye
I wish I could stop you
But you've made up your mind
I beg you don't go
But I already know you're leaving

Here come the sleepless nights
Here come the tears I'm gonna cry
Here comes the last goodbye leaving us behind
Oh this can't be right


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3ehwzpufB1qed1y7.gif

Okej.. jag måste prata av mig med någon snart </3

6 maj, 2012 11:47

Dracossister
Elev

Avatar


Jag ska vara duktig och dammsuga hela huset idag!! (Y)

http://flamelumos.blogspot.fi/

6 maj, 2012 11:48

Borttagen

Avatar

+1


Jag borde bli aktiv igen.. jag känner mig jätteinaktiv.. inte bra.
HEJ. JAG HETER ERICA. NU SKA JAG BLI AKTIV HÄR IGEN.

6 maj, 2012 11:48

Solkatten
Elev

Avatar


Söndagar är tråkiga.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 maj, 2012 11:50

Dracossister
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Söndagar är tråkiga.
Håller med där!

http://flamelumos.blogspot.fi/

6 maj, 2012 11:50

Borttagen

Avatar

+1


AAAAAAAAAAAAAH. Kärlek till den ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa5.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F301737_327894963949894_327891720616885_825279_737457679_n.jpg

6 maj, 2012 11:51

1 2 3 ... 4390 4391 4392 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.