Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tramptass96
Elev |
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig.
![]() CreepyCorner
7 feb, 2012 23:17 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Tramptass96: Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig. Nej gör det inte! Jag finns om du vill prata! Jag pratade med min papps om min anorexia och han förstod mig inte helt. Nu mår han dåligt och då mår jag dåligt över det.
8 feb, 2012 06:59 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av Jac: jag tänker inte ta livet av mig nu, men jag har liksom inget att leva för. Skrivet av Tramptass96: Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig. Nej gör det inte! Jag finns om du vill prata! Jag pratade med min papps om min anorexia och han förstod mig inte helt. Nu mår han dåligt och då mår jag dåligt över det. ![]() CreepyCorner
8 feb, 2012 08:01 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Tramptass96: Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig. Har du BUPkontakt? Om inte så tycker jag att du ska försöka skaffa det. Jag tycker att det är starkt av dig att ändå leva vidare. Det enda jag kan råda dig till är att berätta för någon i din omgivning, samt att försöka belöna dig själv när du står emot självskadetankarna.
8 feb, 2012 08:29 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: jag gÅr redan till bup men dom skjuter upp möten hela tiden, så det går inte så bra. Skrivet av Tramptass96: Jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår så jävla dåligt psykiskt att jag bara vill skära upp hela armarna igen men det gör jag inte för mamma ska gifta sig snart oh jag är tärna men då ligger jag i timmar ch gråter och halvt hypervemtilerar eller halvt bara ligger som ett tomt skal. Jag vet inte vad jag ska göra. Äter inget längre heller nästan. Det känns som en del av mig saknas, som om en syster jag haft bara dött och sorgen finns kvar men jag har aldrig haft en syster. Jag har 2 bröder som jag älskar mer än nått annat i världen, jag skulle dö för dom. Detr det enda som hindrar mig från att ta livet av mig. Har du BUPkontakt? Om inte så tycker jag att du ska försöka skaffa det. Jag tycker att det är starkt av dig att ändå leva vidare. Det enda jag kan råda dig till är att berätta för någon i din omgivning, samt att försöka belöna dig själv när du står emot självskadetankarna. ![]() CreepyCorner
8 feb, 2012 09:59 |
|
juliaweasly
Elev |
Jobbigt! ^
Jag trodde jag var bättre än så här! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
8 feb, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 feb, 2012 16:10 |
|
juliaweasly
Elev |
Sluta tänk så!! ^
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
8 feb, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av juliaweasly: Sluta tänk så!! ^ svårt eftersom jag verkligen mår illa efter varje gång jag ätit 8 feb, 2012 16:14 |
|
Prue
Elev |
^Tycker du ska uppsöka läkare. Och det säger jag inte för att vara elak utan för att jag bryr mig.
8 feb, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen