Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Just can't get enough of Just Can't Get Enough!
Skrivet av Ginny00: Så taggad för fredagens avsnitt att jag vill skrika rakt ut. Hade gjort det om inte min bror varit i rummet intill och min pappa i rummet rakt nedanför. KLAINE ♥ ![]()
11 feb, 2013 20:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Just can't get enough of Just Can't Get Enough! Skrivet av Ginny00: Så taggad för fredagens avsnitt att jag vill skrika rakt ut. Hade gjort det om inte min bror varit i rummet intill och min pappa i rummet rakt nedanför. KLAINE ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 11 feb, 2013 20:42 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Ginny00: Så taggad för fredagens avsnitt att jag vill skrika rakt ut. Hade gjort det om inte min bror varit i rummet intill och min pappa i rummet rakt nedanför. KLAINE ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
11 feb, 2013 21:06 |
|
hyperion
Elev |
Känner redan nu att jag kommer spy på nästa avsnitt. Vill. Inte. Ha. Klaine. Kurt. Förtjänar. Bättre. Jag. Orkar. Inte. Mer. Hej. Då.
![]()
11 feb, 2013 21:28 |
|
dinomaid
Elev |
JUST CAN'T GET ENOUGH, JUST CAN'T GET ENOUGH, JUST CAN'T GET ENOUGH!
EVERYTHING IS KLAINE AND NOTHING HURTS! ♥ "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 12 feb, 2013 13:21 |
|
ailiiin
Elev |
omg på torsdag.. :'
ska lätt stanna uppe omg ♥ 12 feb, 2013 21:56 |
|
hyperion
Elev |
HAR LITE FEELS IKVÄLL och måste bara säga att jag tycker otroligt mycket om er som hänger här i tråden, även fast ni shippar grejer jag inte förstår osv så är ni ändå alla så mysiga och det är alltid roligt att läsa vad ni tyckte om det nya avsnittet osv. Nu ramblar jag. Men jag tycker om er. Hejdå. ♥.
![]()
12 feb, 2013 22:07 |
|
dinomaid
Elev |
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 12 feb, 2013 22:26 |
|
EmahS
Elev |
Jag förstår inte grejen med att stanna uppe? Varför inte få en god natts sömn, och kliv hellre upp 45 innan skola/jobb och se det då? Avsnittet är MINST lika bra.
Men alla får ju göra som de vill.
13 feb, 2013 07:29 |
|
hyperion
Elev |
Fast det är ju lite kul att sitta uppe och ragea sönder med folk på tumblr. Har bara gjort det några gånger med glee, but it's fun.
![]()
13 feb, 2013 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen