One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Optic: Grattis!!! JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! Tack ♥ Japp 12 maj, 2012 19:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Optic: JJHDKHFFJJAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! omg jag är så glad för er!! ni förtjänar det så mycket omfg :' 12 maj, 2012 19:02 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Optic: JJHDKHFFJJAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! omg jag är så glad för er!! ni förtjänar det så mycket omfg :' Tack ♥ Jag önskar du också hade varit där, och Siri, Linnea och Annika, och alla andra stora fan av dem. 12 maj, 2012 19:03 |
|
Remembrall
Elev |
12 maj, 2012 19:25 |
|
scarhead
Lärare |
12 maj, 2012 19:33 |
|
J00KERN
Elev |
Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER?
JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 ![]()
12 maj, 2012 19:40 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, 12 maj, 2012 19:43 |
|
IamAK
Elev |
nån som vet hur länge killarna kommer stanna i sverige?
12 maj, 2012 19:44 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o ![]()
12 maj, 2012 19:46 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Optic: Skrivet av J00KERN: Optic VAR OCKSÅ DÄR OCH GISSA VEM SOM SÅG ER? JAG ville gå fram men jag vågade inte hahah. Världens största fegis </3 OFTA?? SÅG DU OSS, HAHA. MEN VISST VAR DET KAOS??? Såg på fb att du var där, HAHA jaa. Jag ba: OMG DET DÄR ÄR JU OPTIC OCH MONSTERCOOKIE FRÅN MUGGLIS.(jag hyperventilerar alltid när jag ser någon jag känner igen, fråga mig inte varför. eheh) Mina kompisar: Dafuq? vem? Inte så jätte mycket kaos, det var ju jätte många som skrek ja. Men när dom gick då. DÅ VAR DET KAOS. o.o JAPP DÅ JA!!! OMG ALLA SPRANG RUNT, OCH MEGAFONMANNEN BÖRJADE ROPA!! XD 12 maj, 2012 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen