Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4384 4385 4386 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!


*känna sig underlägsen*

Nej men, mistress blir det vaa..?

I'VE GOT THE POWER, POWER C8<

*komma på att det lika gärna kan vara Master*

Bullshit '-'

Haha xD
I'm the mistress!
Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1

5 maj, 2012 23:38

Fang
Elev

Avatar


Är klockan redan så mycket!?

______________
8 platser kvar på the Mugglis Games: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100&amp;page=1

5 maj, 2012 23:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fang:
Är klockan redan så mycket!?

______________
8 platser kvar på the Mugglis Games: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100&amp;page=1

Jepp

5 maj, 2012 23:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!


*känna sig underlägsen*

Nej men, mistress blir det vaa..?

I'VE GOT THE POWER, POWER C8<

*komma på att det lika gärna kan vara Master*

Bullshit '-'

Haha xD
I'm the mistress!
Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1


Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x

5 maj, 2012 23:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!


*känna sig underlägsen*

Nej men, mistress blir det vaa..?

I'VE GOT THE POWER, POWER C8<

*komma på att det lika gärna kan vara Master*

Bullshit '-'

Haha xD
I'm the mistress!
Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1


Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x

snubbinor LMFAO

5 maj, 2012 23:42

linnvendela
Elev

Avatar


ÖVER 4000 INLÄGG

Jaha.

5 maj, 2012 23:47

cannedcorn
Elev

Avatar


Träffade LilyLunaPotter idag i en tunnel. Det var asgrymt
Vi måste verkligen träffas snaaart, Venuuuus. Vi bor ju typ 4 minuter ifrån varandra :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

5 maj, 2012 23:48

Borttagen

Avatar


Solkatten och Alice...

Andra kapitlet är uppe..

5 maj, 2012 23:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!


*känna sig underlägsen*

Nej men, mistress blir det vaa..?

I'VE GOT THE POWER, POWER C8<

*komma på att det lika gärna kan vara Master*

Bullshit '-'

Haha xD
I'm the mistress!
Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1


Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x

snubbinor LMFAO


Haha, den förkortningen xD

Men, ja.. Själv är jag lite kär i mitt nyuppfunna ord snubbinnor ♥

5 maj, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Mrs.Tonks: Wait.. du har väl läst hungerspelen? *I WANT YOU TO READ MY FANFIC!*

5 maj, 2012 23:57

1 2 3 ... 4384 4385 4386 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.