@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! *känna sig underlägsen* Nej men, mistress blir det vaa..? I'VE GOT THE POWER, POWER C8< *komma på att det lika gärna kan vara Master* Bullshit '-' Haha xD I'm the mistress! Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1 5 maj, 2012 23:38 |
|
Fang
Elev |
Är klockan redan så mycket!?
______________ 8 platser kvar på the Mugglis Games: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100&page=1 5 maj, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Är klockan redan så mycket!? ______________ 8 platser kvar på the Mugglis Games: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100&page=1 Jepp 5 maj, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! *känna sig underlägsen* Nej men, mistress blir det vaa..? I'VE GOT THE POWER, POWER C8< *komma på att det lika gärna kan vara Master* Bullshit '-' Haha xD I'm the mistress! Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1 Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x 5 maj, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! *känna sig underlägsen* Nej men, mistress blir det vaa..? I'VE GOT THE POWER, POWER C8< *komma på att det lika gärna kan vara Master* Bullshit '-' Haha xD I'm the mistress! Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1 Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x snubbinor LMFAO 5 maj, 2012 23:42 |
|
linnvendela
Elev |
ÖVER 4000 INLÄGG
Jaha. 5 maj, 2012 23:47 |
|
cannedcorn
Elev |
Träffade LilyLunaPotter idag i en tunnel. Det var asgrymt
Vi måste verkligen träffas snaaart, Venuuuus. Vi bor ju typ 4 minuter ifrån varandra :o
5 maj, 2012 23:48 |
|
Borttagen
|
5 maj, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! *känna sig underlägsen* Nej men, mistress blir det vaa..? I'VE GOT THE POWER, POWER C8< *komma på att det lika gärna kan vara Master* Bullshit '-' Haha xD I'm the mistress! Näe, de låter inte lika starkt, I'm the master1 Ha, juste.. Heter ju faktiskt MasterOfDeath på gifyo x) Gifyo som jag inte vågar lägga upp gifar på pga de skumma snubbar och snubbinorna där ja x_x snubbinor LMFAO Haha, den förkortningen xD Men, ja.. Själv är jag lite kär i mitt nyuppfunna ord snubbinnor ♥ 5 maj, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Mrs.Tonks: Wait.. du har väl läst hungerspelen? *I WANT YOU TO READ MY FANFIC!*
5 maj, 2012 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen