Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4383 4384 4385 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Knizzlare:
Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD

Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^

5 maj, 2012 23:22

Borttagen

Avatar


Jag har snart 300 tummar upp :3

5 maj, 2012 23:22

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Knizzlare:
Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD

Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^

Lite större såklart. Litet större är det verkligen inte!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 maj, 2012 23:24

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Knizzlare:
Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD

Wtf?
Skrivet av Borttagen:
^
^ da fauq? xP

Solkatten, haha.. Mindreader


haha asså åh xd
Menar liksom, ska man skriva litet större eller lite större?

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Knizzlare:
Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD

Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^


Nejmengud säger man så? Skrev fel menar skriver man så xd

Solkatten: Asså jag är inte värsta efterbliven så jag inte visste om man säger, asså åh, det här blev knäppt men jag har sett folk skriva litet ist för lite xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

5 maj, 2012 23:24

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 5 kl. 23:25
Antal ändringar: 1

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Vad gör ni då?

Nördar mugglis... Sj.?

Kuul C: jao jag med, typ.

speech!

5 maj, 2012 23:24

Borttagen

Avatar


näh

KLOCKAN 23:45 KOMMER ANDRA KAPITLET I ANDRA DELEN AV MIN FANFICSERIE XD

5 maj, 2012 23:28

Solkatten
Elev

Avatar


De kanske skrev fel när de skrev litet?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 maj, 2012 23:29

Borttagen

Avatar


Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

5 maj, 2012 23:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!

5 maj, 2012 23:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu fattar vi oss kort:

JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:<

Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-.

JA! I'm the master!


*känna sig underlägsen*

Nej men, mistress blir det vaa..?

I'VE GOT THE POWER, POWER C8<

*komma på att det lika gärna kan vara Master*

Bullshit '-'

5 maj, 2012 23:36

1 2 3 ... 4383 4384 4385 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.