@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^ 5 maj, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Jag har snart 300 tummar upp :3
5 maj, 2012 23:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^ Lite större såklart. Litet större är det verkligen inte! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 23:24 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD Wtf? haha asså åh xd Menar liksom, ska man skriva litet större eller lite större? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Ska man säga litet t.ex. större egentligen eller ska man säga lite större eller är både och rätt eller vilket är rätt? xD Man säger lite större, inte litet större. NEJ VÄNTA NU! Jag säger lite större, men det beror nog på dialekter och sånt... Jag tror både är rätt ^^ Nejmengud säger man så? Skrev fel menar skriver man så xd Solkatten: Asså jag är inte värsta efterbliven så jag inte visste om man säger, asså åh, det här blev knäppt men jag har sett folk skriva litet ist för lite xD ![]()
5 maj, 2012 23:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 5 kl. 23:25
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kuul C: jao jag med, typ. speech! 5 maj, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
näh
KLOCKAN 23:45 KOMMER ANDRA KAPITLET I ANDRA DELEN AV MIN FANFICSERIE XD 5 maj, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
De kanske skrev fel när de skrev litet?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Nu fattar vi oss kort:
JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. 5 maj, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! 5 maj, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu fattar vi oss kort: JAG BESTÄMMER ATT DET ÄR "lite större" c:< Fast ioförsig, jag tror på det där med dialekterna.. .-. JA! I'm the master! *känna sig underlägsen* Nej men, mistress blir det vaa..? I'VE GOT THE POWER, POWER C8< *komma på att det lika gärna kan vara Master* Bullshit '-' 5 maj, 2012 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen