@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Såg hungerspelen på bio idag, igen. :3
Min mamma förstår dock inte alls hur jag kan gilla Cato och resten av karriäristerna. :c 5 maj, 2012 22:30 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha det förstår inte jag heller!! xDSåg hungerspelen på bio idag, igen. :3 Min mamma förstår dock inte alls hur jag kan gilla Cato och resten av karriäristerna. :c
5 maj, 2012 22:31 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av ronnyponny: snacka med mig!! Skrivet av tyri: Snacka med oss vetja! Fast över datorn då... Skickar en uggla alldeles strax ![]() ![]()
5 maj, 2012 22:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: MonsterCookie såg nyss The Secret of the unicooooooorn! And then I died of happiness XD AND I DIED FROM IT'S AWESOMENESS *-* wolfstar deserved better. 5 maj, 2012 22:31 |
|
ronnyponny
Elev |
5 maj, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie såg nyss The Secret of the unicooooooorn! And then I died of happiness XD AND I DIED FROM IT'S AWESOMENESS *-* ![]() ![]() -- Spoiler: Tryck här för att visa! 5 maj, 2012 22:33 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mmmm, inatt kommer jag att sova i nytvättade lakan. ♥ Omg, doften av nytvättade lakan... ♥ Jaha. 5 maj, 2012 22:34 |
|
Knizzlare
Elev |
5 maj, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: haha det förstår inte jag heller!! xD Såg hungerspelen på bio idag, igen. :3 Min mamma förstår dock inte alls hur jag kan gilla Cato och resten av karriäristerna. :c ... Ännu en till som inte förstår, haha. ^^ Men jag gillar liksom alltid de som inte är ''söta, snälla och rara änglar'' i filmer och böcker. Ingen av dem som jag känner varken förstår varför eller gillar någon av dem. :s 5 maj, 2012 22:36 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såg hungerspelen på bio idag, igen. :3 Min mamma förstår dock inte alls hur jag kan gilla Cato och resten av karriäristerna. :c Jag hatar Katniss ibland o.o ![]()
5 maj, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen