Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av EmahS: Nån annan med! Äntligen! Jag dog nog så fort Santana kom in i rummet och började sjunga okej. varför är det ingen som kommenterat Nutbush City Limits? Dog lite så bra den var! och. Hung Up. alltså, jag älskar Jenna. Men hon såg så sjukt awkward ut i den... inte snyggt någonstans Det är kul och så att Tina får mer spotlight på sig nu (hon har ju varit med så mycket som helst) och hennes performance med 'Hung Up' var jättebra, ändå så tycker jag att 'Girl On Fire' var den bästa sången i det förra avsnittet.
10 feb, 2013 13:40 |
|
EmahS
Elev |
10 feb, 2013 13:42 |
|
ronnyponny
Elev |
10 feb, 2013 15:48 |
|
soratanaka
Elev |
Tycker tbh att Kevin sjunger bättre än Darren, men Darren har en mysigare röst, see my issue here.
Elihhn: Riiiight. Jag shippade det först men som vanligt så förstörde showen a potential ship. -_____- (Eller fandomet lol) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 feb, 2013 16:35 |
|
Ginny!!!!
Elev |
10 feb, 2013 16:37 |
|
ronnyponny
Elev |
10 feb, 2013 16:39 |
|
dinomaid
Elev |
"Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 10 feb, 2013 18:57 |
|
MissLollo
Elev |
ronnyponny om du vill ha min opinion också: Första tycker jag även om Brittany är jättesöt i sin mössa ♥
10 feb, 2013 19:00 |
|
ailiiin
Elev |
ronnyponny, de va fina båda två, men gillar bäst den andra bilden :3
nästa avsnitt, Spoiler: Tryck här för att visa! 11 feb, 2013 16:36 |
|
Ginny00
Elev |
Så taggad för fredagens avsnitt att jag vill skrika rakt ut. Hade gjort det om inte min bror varit i rummet intill och min pappa i rummet rakt nedanför.
11 feb, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen