One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Tänk vad bra om vi på mugglis skulle få fara och träffa de, vi som vet att man inte kan skrika sönder halsen rakt i ansiktet på dem :'
http://Kaosregn.blogg.se
12 maj, 2012 15:22 |
|
Hermione.Granger.
Elev |
Jag älskar dem!!
Liam är bara så söt!! Mina favoritlåtar är One Thing och What Makes You Beautiful! Jag gillar alla låtar men de två har jag fastnat för.. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 12 maj, 2012 15:37 |
|
scarhead
Lärare |
Jag saknar tiden i december/januari. Det var inte lika mycket hat, iofs blev det mest hat efter januari, jag saknar när jag lärde känna de i tinychaten, jag saknar när vi satt och väntade på One Thing, video diaries, när de inte reste runt så mycket, när allt var så mysigt. Jag saknar det .
12 maj, 2012 15:42 |
|
superman
Elev |
Kedjebrev, haha ja
scarhead, jupp... Det var som i videosarna, bara några gånger högre och rakt in i hörselgångarna! Hemskt (men värt det såklart!). IamK, dom var på en "balkong" typ fyra meter upp och jag stod i mitten av crowden så kanske... åtta meter ifrån? Såg i alla fall grymt bra! Remembrall, håller tummarna för att dom ändrar sina planer så att ni hinner se dom! Optic, tack så mycket! Ja, lycka till MonsterCookie, studion dom var i igår och i förrgår ligger på Götgatan, men jag har hört rykten om att dom ska byta pga fansen. Det var någon brand i Cosmos så den används inte längre. 12 maj, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
12 maj, 2012 16:25 |
|
Optic
Elev |
JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!!
Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! 12 maj, 2012 18:45 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Optic: JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! jfsdghgvjdxv så avundsjuuk! Men det är grymt kul för er att ni fick se d :'
http://Kaosregn.blogg.se
12 maj, 2012 18:46 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Optic: JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! jfsdghgvjdxv så avundsjuuk! Men det är grymt kul för er att ni fick se d :' HAHA jaa, så grymt epic. Vi började gråta efter, Ida storbölade typ och jag snyftade lite. 12 maj, 2012 18:54 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Optic: JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! jfsdghgvjdxv så avundsjuuk! Men det är grymt kul för er att ni fick se d :' HAHA jaa, så grymt epic. Vi började gråta efter, Ida storbölade typ och jag snyftade lite. Förstår det!
http://Kaosregn.blogg.se
12 maj, 2012 18:56 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Optic: Grattis!!! JAG OCH MonsterCookie HAR SETT ONE FUCKING DIRECTION!!! DET VAR SÅ EPIC!!!! Vi väntade från 10:30 och ca. 16:45 kom de ut!!! Jag tog inte så många bilder, men Ida gjorde det!! OCH DE PEKADE PÅ MIG!! OMFG DET VAR KAOS!!! När de kom sprang JÄTTEMÅNGA FRAM och typ bara skrek rakt ut! 12 maj, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen