@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: En yxa borde nog också funka. Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: AAAAAAAAAAJ ! MIN FOT HAR SOMNAT OCH DET STICKER I DEN ! HJÄLP MIG MÄNNISKOR ! Döda den döda den döda den >:'D JAG FÖRSÖKER ! *Skriker Avada Kedavra!* DET FUNKAR INTE ! Lilla vän, du måste ha en trollstav ^_^ När ni säger det så har vi en jävligt stor köttkniv i köket.. vänta lite.. xD 5 maj, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
jag var helt säker på att jag hade stängt dörren till mitt rum, sekunden efter var den öppen..?
5 maj, 2012 21:36 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: En yxa borde nog också funka. Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: AAAAAAAAAAJ ! MIN FOT HAR SOMNAT OCH DET STICKER I DEN ! HJÄLP MIG MÄNNISKOR ! Döda den döda den döda den >:'D JAG FÖRSÖKER ! *Skriker Avada Kedavra!* DET FUNKAR INTE ! Lilla vän, du måste ha en trollstav ^_^ När ni säger det så har vi en jävligt stor köttkniv i köket.. vänta lite.. xD Ingen motorsåg? Jaha. 5 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: En yxa borde nog också funka. Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: AAAAAAAAAAJ ! MIN FOT HAR SOMNAT OCH DET STICKER I DEN ! HJÄLP MIG MÄNNISKOR ! Döda den döda den döda den >:'D JAG FÖRSÖKER ! *Skriker Avada Kedavra!* DET FUNKAR INTE ! Lilla vän, du måste ha en trollstav ^_^ När ni säger det så har vi en jävligt stor köttkniv i köket.. vänta lite.. xD Ingen motorsåg? Kanske.. ska fråga pappa. ^^ 5 maj, 2012 21:40 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: En yxa borde nog också funka. Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: AAAAAAAAAAJ ! MIN FOT HAR SOMNAT OCH DET STICKER I DEN ! HJÄLP MIG MÄNNISKOR ! Döda den döda den döda den >:'D JAG FÖRSÖKER ! *Skriker Avada Kedavra!* DET FUNKAR INTE ! Lilla vän, du måste ha en trollstav ^_^ När ni säger det så har vi en jävligt stor köttkniv i köket.. vänta lite.. xD Ingen motorsåg? Kanske.. ska fråga pappa. ^^ Kan du verkligen gå på den sovande foten då? Jaha. 5 maj, 2012 21:42 |
|
Fang
Elev |
Vill ni vara med i min Hungerspels/mugglis fanfiction? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100
5 maj, 2012 21:50 |
|
J-star Black
Elev |
5 maj, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Skrivet av linnvendela: En yxa borde nog också funka. Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: AAAAAAAAAAJ ! MIN FOT HAR SOMNAT OCH DET STICKER I DEN ! HJÄLP MIG MÄNNISKOR ! Döda den döda den döda den >:'D JAG FÖRSÖKER ! *Skriker Avada Kedavra!* DET FUNKAR INTE ! Lilla vän, du måste ha en trollstav ^_^ När ni säger det så har vi en jävligt stor köttkniv i köket.. vänta lite.. xD Ingen motorsåg? Kanske.. ska fråga pappa. ^^ Kan du verkligen gå på den sovande foten då? Näe. Men det blir ett senare problem ^^ 5 maj, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: JAG VIIIIILL!!!!Vill ni vara med i min Hungerspels/mugglis fanfiction? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18100 5 maj, 2012 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag var helt säker på att jag hade stängt dörren till mitt rum, sekunden efter var den öppen..? Det är bara Peeves som skojar med dig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen