scarhead
Lärare
|
Lizzie Lovegood - Listen closely now, baby.
Du är inte taskig. Du är inte dum. Du är inte töntig. Du är inte dum i huvudet. Du är inget dåligt alls. Du är allt bra man kan vara. De som kallar dig det försöker göra så du mår dåligt, och försöker bygga upp sitt egna självförtroende genom att trycka ner någon annans. Låt dem inte göra det. Du är bättre än dem. Du är perfekt, du är vacker, du är häftig, du är otrolig, du är fantastisk, du är trevlig, du förtjänar allt bra. Ingen på Mugglis hatar dig, för vi vet att du är en otrolig människa som är älskvärd. Du är underbar. Du är perfekt.
5 maj, 2012 20:07
|
|
Borttagen
|
EMELESEL
Min omegle chatt:
Spoiler:Tryck här för att visa!You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like hunger games. Stranger: IT WASNT MEDDD:
You: Haha what?
Stranger: someone said something of role-play and rapping katniss and peacekeeper and snow
Stranger: im confussed
Stranger: im afraid
You: of what?
Stranger: of that person
You: oh. but some people is just weird. this is a nice stranger
Stranger: haha okay, thats cool
You: So, looking forward to catching fire? Stranger: yep, lets set fire on the rain
You: i set fire to the bread!
Stranger: and then? throw it?
You: you havent heard that song?
Stranger: girl on fire?
You: i set fire to the bread, then i through it at Katniss head, then she screamed and i cried and i ran back inside
You: it's funny
Stranger: haha no i havent^^
You: i saw it on facebook
Stranger: wait, isn't there something like: my mother slapped me in the face, so i set fire on the bread and so more?
You: Yes!
Stranger: i dint know, but i read such thing to Stranger: facebook, best songs... also such like: when i walk out the bakery, this is what i see, katniss everdeen is staring at me, i got a leaf in my hand I'm I'm eignt afraid to throw it, throw it, throw it, I'm peeta and you know it^^ You: I have seen that too! do you write fanfictions?
Stranger: no, I'm not that good in english, do you?
You: yes, but only on swedish, so you can't read it
Stranger: ow:/
Stranger: but its cool that you do that
You: it's fun what language do you speak? Stranger: german
You: It isn't far... haha xD
Stranger: haha true
Stranger: he did you read the books before the movie?
You: Yes. all three
You: you?
Stranger: no i was at the end of the second when it started in our cinemas
Stranger: a friend told me of the books
You: here it started 23 march
You: my friend too
Stranger: haha cool
Stranger: have u seen the movie too?
You: yep. saw it on the first day with my friend. it was good, but i think it would have been more blood in it. in the books it's much more blood.
Stranger: but then the little children may get more nightmares^^or may it was cheaper
You: that's true here in Sweden you have to be 11 to see it, it would be better if you had to be 15.
You: is it saturday today? i have forgotten Stranger: shit yes it is, was really really nice to talk to you, have to go now,
Stranger: byee
You: well okey stranger, take care!
Stranger: you too;9
Stranger: 
5 maj, 2012 20:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Jag vill åka till hemmakväll och sno den där.. du vet.. pappersgrejen.
I need him know :3
HAHAH gör det gmn, I beg of you :3
Jag ser det framför mig.. typ som en mission impossible scen:
Jag: *går in och kastar mina nycklar tvärs över rummet*
*kassören tittar dit*¨
Jag: *springer fram till kassören och punchar den in tha face*
*Räddar pappersgrejen och springer ut på gatan*
*tar sjuan hem*
Sen kommer jag ju komma på att jag glömde nycklarna där.
NÄ! Alice..., när du kommer hit får du gå in och fråga om vi kan få ta den XD
5 maj, 2012 20:08
|
EMELESEL
Elev
|
MadEye Moody: Haha  Min då:
Spoiler: Tryck här för att visa!Stranger: Fred?
You: George?
Stranger: No, it's your OTHER brother. You: Bill? Charlie? Ron?
Stranger: Wrong on all accounts...
You: Percy?
Stranger: Yes. And I want to know what you've done with my Prefect badge.
You: I haven´t seen it.
Stranger: Don't lie, Fred, I know it's you that's taken it. Now hand it over.
You: Okey. I take it.
Stranger: Now where is it?!
You: Oh...why would I say that?
Stranger: Because if you don't, I'll dock points from Gryffindor!
You: So? Do you think I care about that?
Stranger: You should! Everyone else works hard to earn points! Do you want them taken away?
You: seriously, who care?
Stranger: Everyone, it seems, except you and George.
You: So?
Stranger: Just give me the bloody badge!
You: I don´t want to.
Stranger: You don't have a choice!
You: And why not?
Stranger: Because I'll report you to Professor McGonagall! You: Oh, now I get really scared!
Stranger: Give me the badge!
You: No... I don´t want to.
You: So, what should I do with it...hm... Your conversational partner has disconnected.
Haha, jag vet, jag kan inte engelska 
5 maj, 2012 20:12
|
scarhead
Lärare
|
Jag har blivit kapten.
I will go down with this ship, called Medeagnes!!
5 maj, 2012 20:16
|
|
Borttagen
|
Kommer skriva skitmycke i det nya inlägget i min bloggtråd :3
5 maj, 2012 20:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Lizzie Lovegood - Listen closely now, baby.
Du är inte taskig. Du är inte dum. Du är inte töntig. Du är inte dum i huvudet. Du är inget dåligt alls. Du är allt bra man kan vara. De som kallar dig det försöker göra så du mår dåligt, och försöker bygga upp sitt egna självförtroende genom att trycka ner någon annans. Låt dem inte göra det. Du är bättre än dem. Du är perfekt, du är vacker, du är häftig, du är otrolig, du är fantastisk, du är trevlig, du förtjänar allt bra. Ingen på Mugglis hatar dig, för vi vet att du är en otrolig människa som är älskvärd. Du är underbar. Du är perfekt. O_O
min pappa kommer undra varför jag gråter... ♥
5 maj, 2012 20:19
|
scarhead
Lärare
|
Holy shit Justin Bieber är riktigt snygg nu o.O
5 maj, 2012 20:19
|
Kedjebrev
Elev
|
Nä. Orkar inte.
Varför kan jag inte få stanna hemma i sommar? Med undan tag från att fara till farfar och mormor. Först Sverige semester och nu ska vi tydligen åka till Spanien? Kul att mina kompisar nästan aldrig åker och reser så kommer jag och måste skämmas för att jag ska åka utomlands igen. Barcelona är inte samma sak som London. Pappa verkar inte fatta det. Blä.
Om jag säger vad jag tycker kommer dom bli arga och säga ännu en gång "Varför kan du aldrig vara positiv?!" jaha.
http://Kaosregn.blogg.se
5 maj, 2012 20:19
|
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: MadEye Moody: Haha  Min då:
Spoiler: Tryck här för att visa!Stranger: Fred?
You: George?
Stranger: No, it's your OTHER brother. You: Bill? Charlie? Ron?
Stranger: Wrong on all accounts...
You: Percy?
Stranger: Yes. And I want to know what you've done with my Prefect badge.
You: I haven´t seen it.
Stranger: Don't lie, Fred, I know it's you that's taken it. Now hand it over.
You: Okey. I take it.
Stranger: Now where is it?!
You: Oh...why would I say that?
Stranger: Because if you don't, I'll dock points from Gryffindor!
You: So? Do you think I care about that?
Stranger: You should! Everyone else works hard to earn points! Do you want them taken away?
You: seriously, who care?
Stranger: Everyone, it seems, except you and George.
You: So?
Stranger: Just give me the bloody badge!
You: I don´t want to.
Stranger: You don't have a choice!
You: And why not?
Stranger: Because I'll report you to Professor McGonagall! You: Oh, now I get really scared!
Stranger: Give me the badge!
You: No... I don´t want to.
You: So, what should I do with it...hm... Your conversational partner has disconnected.
Haha, jag vet, jag kan inte engelska
Det gick att förstå! Varför loggade du ut från facebook? 
5 maj, 2012 20:20
|
Du får inte svara på den här tråden.