@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av si_tonks: Har nyss varit och klättrat i ett klätter-center! ^^ skorna är en av de obehagligaste sakerna jag någonsin har haft på mig omg. Klättra är kul. Åh, jag vet! Det var awesome x) ![]()
5 maj, 2012 17:13 |
|
ronnyponny
Elev |
5 maj, 2012 17:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Ginny00: Skrivet av si_tonks: Har nyss varit och klättrat i ett klätter-center! ^^ skorna är en av de obehagligaste sakerna jag någonsin har haft på mig omg. Klättra är kul. Åh, jag vet! Det var awesome x) Det var länge sedan jag klättrade nu :p 5 maj, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: haha ^^ batman approves. made my day XD Gissa hur jag kände när jag hitta den då ;3 Ja, den är undebar. Han är underbar. Och jag är hans batwoman Damn right gurl haa ha 8D Menne gillar du honom också? :o Fräckt isåfall :3 Lite Lite räcker för mig Önskar jag hade en sån där Batman ficklampa. Eller ännu bättre, strålkastare. Då skulle han defenitivt komma och ba NANANANA, BATMAN! Om jag ser en Batmansymbol lysa på himlen så vet jag att du har skaffat en sån that's right, me and no one else SHIT DET ÄR JU PERFEKTA SAKEN ATT ÖNSKA SIG I FÖDELSEDAGSPRESENT NÄR ENS SYRRA ÄNDÅ ÅKER TILL NEW YORK; STADEN DÄR MAN KAN HITTA VAD SOM HESLT AAAH det måste skrivas upp på en gång. 5 maj, 2012 17:17 |
|
scarhead
Lärare |
Klättra i träd och på skolans klätterställning är jättekul.
Jag känner mig så pro som kan klättra så bra. 5 maj, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Jag hade 12 bevakade inlägg när jag loggade in
5 maj, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Jag duschade nyss!
5 maj, 2012 17:30 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
5 maj, 2012 17:35 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Kintsugi: den var bra! Jag gillar inte när det kommer sånger i böcker och så vet man inte hur melodin är så man måste läsa det som en dikt!! Jag har försökt komma åt en fin version av the hanging tree på senare tid men tempot har varit fel eller så har valet av toner inte riktigt varit bra. MEN NU! JA NUUUU tror jag att jag har hittat en version som kan fungera till det att den annan/bättre/mer intressant/mer klockren version publiceras av någon annan. ^^'' (Den jag fastnat för är skön men jag är inte helt hundra på att rösten är den mest klockrena för den). http://www.youtube.com/watch?v=q4o4SceoG8Y&feature=related Lite så är det för mig ibland också. Dock fick jag mig en halv bild på hur låten skulle kunna vara och den här versionen är något i stil med den. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 maj, 2012 17:47 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Kintsugi: den var bra! Jag gillar inte när det kommer sånger i böcker och så vet man inte hur melodin är så man måste läsa det som en dikt!! Jag har försökt komma åt en fin version av the hanging tree på senare tid men tempot har varit fel eller så har valet av toner inte riktigt varit bra. MEN NU! JA NUUUU tror jag att jag har hittat en version som kan fungera till det att den annan/bättre/mer intressant/mer klockren version publiceras av någon annan. ^^'' (Den jag fastnat för är skön men jag är inte helt hundra på att rösten är den mest klockrena för den). http://www.youtube.com/watch?v=q4o4SceoG8Y&feature=related Lite så är det för mig ibland också. Dock fick jag mig en halv bild på hur låten skulle kunna vara och den här versionen är något i stil med den. ^^ Skrivet av Kintsugi: okej, när jag försöker hitta på en melodi så blir det jätte konstigt och sen har jag glömt av melodin när man kommer till andra versen typ! xDSkrivet av ronnyponny: Skrivet av Kintsugi: den var bra! Jag gillar inte när det kommer sånger i böcker och så vet man inte hur melodin är så man måste läsa det som en dikt!! Jag har försökt komma åt en fin version av the hanging tree på senare tid men tempot har varit fel eller så har valet av toner inte riktigt varit bra. MEN NU! JA NUUUU tror jag att jag har hittat en version som kan fungera till det att den annan/bättre/mer intressant/mer klockren version publiceras av någon annan. ^^'' (Den jag fastnat för är skön men jag är inte helt hundra på att rösten är den mest klockrena för den). http://www.youtube.com/watch?v=q4o4SceoG8Y&feature=related Lite så är det för mig ibland också. Dock fick jag mig en halv bild på hur låten skulle kunna vara och den här versionen är något i stil med den. ^^
5 maj, 2012 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen