Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby..
Elev |
Jag fattar inte hur du klarar det! Jag mår jättedåligt om jag inte äter...
"Always" 7 feb, 2012 20:23 |
|
Jac
Elev |
Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv!
7 feb, 2012 20:24 |
|
juliaweasly
Elev |
Sluta, hata inte dig själv!! ^
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:25 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Jac: Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Nej gud, gör inte det! Varför hatar du dig själv? "Always" 7 feb, 2012 20:25 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Jac: Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Men vännen ♥ Hata inte dig själv, hata det du gör och försök sluta ♥ Jaha. 7 feb, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: candycookie - Kan du inte försöka med att äta saker som du vet är nyttiga? Sallader, morötter, bönor... sådant som gör att den där rösten i ditt huvud håller klaffen. Det kommer ju inte bli bättre om du inte kan ta tag i det på något sätt, men jag förstår att det vore jobbigt att prata med folk om det utanför internet. Jag blir orolig för dig och hoppas att du hittar en väg ut! ♥ Tack, ska försöka iallafall. Vissa tar ju inte ens problemen på allvar, jag menar min kompis hade bulimi för några år sedan, hon var inte underviktig, så de tyckte inte att hon behövde en behandling. Jag är inte heller underviktig, nästan överviktig tycker jag. Och jag är riktigt rädd för att bli riktigt sjuk, så att jag missar allt det roliga och blir så att säga isolerad från allt... Ska försöka att inte ta upp anteckningsboken ur fickan varje lunch, eller middag eller frukost eller när det är jag igentligen ska äta något, och istället ta något, även fast kolhydrater, protein och fett kan bli svårt att få i sig, jag har nästan utvecklat en rädsla för det, samma sak med socker. 7 feb, 2012 20:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 7 kl. 20:31
|
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Men vännen ♥ Hata inte dig själv, hata det du gör och försök sluta ♥ Väl talat... "Always" 7 feb, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
candycookie - Problemet är ju att det inte finns tillräckligt många som specialiserar sig på behandling av ätstörningar, vilket gör att de blir tvungna att koncentrera sig på de som är döende av det. Det är hemskt, men sant. =(
Det låter som en god plan att försöka låta bli anteckningsboken! Börja med att äta något varje gång du borde äta något, om bara något aldrig så litet och kanske något som känns mindre "farligt" för dig. Med lite tur så tar det dig en bit på rätt väg. 7 feb, 2012 20:33 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Jag hatar mig själv! Men vännen ♥ Hata inte dig själv, hata det du gör och försök sluta ♥ Jag ♥ dig!
7 feb, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Blir ju nästan gråtfärdig, ni är så gulliga :'
Och du, Jac, hata inte dig själv. Det är inget fel på dig heller ! ♥ Det finns många som tycker att du är en fin människa, börja tänk på dig själv på det sätter också! 7 feb, 2012 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen