We are the Harry Potter generation
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fridamariana
Elev |
Vet inte varför..man bilden gjorde mig tårögd .. PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 10 nov, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
^
så underbart fin...♥ 10 nov, 2011 19:44 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av IamAK: av någon anledning läste jag och gör det typ fortfarande accirion istället för accioron xD Har alltid läst det som acco-rion .-. ![]()
10 nov, 2011 20:02 |
|
Maharajah
Elev |
Känner mig rätt stolt som förstod mig på accioron's namn direkt.
10 nov, 2011 20:10 |
|
Wrackspurt
Elev |
you're a wizard, Harry. Åh .. ♥ tider det. första gången man läste det, första gången man såg det på film... *försöker att inte gråta för en sådan liten tanke* Don't worry, you are just as sane as I am. 10 nov, 2011 21:12 |
|
accioron
Elev |
10 nov, 2011 21:44 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^
^Ja, Gud, ja ! När jag läste texterna så ekade rösterna från respektive person som sagt dem i huvudet och det kändes så.. levande och jag fylldes med lycka och glädje.. "She's buying the stairway to heaven" 10 nov, 2011 21:46 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: ^ ^Ja, Gud, ja ! När jag läste texterna så ekade rösterna från respektive person som sagt dem i huvudet och det kändes så.. levande och jag fylldes med lycka och glädje.. Gud, så vart det för mig också och älskar att dem som gjort bilden har skrivit "Cast accio on the Oscar" ![]()
10 nov, 2011 21:51 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Ellerhur !
"She's buying the stairway to heaven" 10 nov, 2011 22:03 |
|
Fridamariana
Elev |
^
^ THIS PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 10 nov, 2011 22:21 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > We are the Harry Potter generation
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen