Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rachel är så förbannat idiotiskt irriterande i 3x09 så det inte är kul ._.
Fast hon blir förstås bättre mot slutet, but yeah. But Rory though... Cute + Irish = perfection ♥ 9 feb, 2013 16:24 |
|
soratanaka
Elev |
ikka: Agreed!
Gillar Blaine men ändå inte, see my issue? Efter Car Scene S3 First Time så blev jag typ. Extremt. Arg. Och Hela Eli C-grejen var ju alldeles skev. Tycker synd om honom dock. Känns som att hela hans personlighet är på nåt vis suppressed; att den Blaine vi ser och som han ~tvingar~ sig vara inte är den Blaine som han egentligen är. You know. Och det blir som alltid victim-card med honom. Men han har samtidigt gjort mycket för my sweet baby angelic sweetheart pumpkin Kurt på andra håll så jag vet inte. Klaine spoiler som ~alla ändå vet om. Spoiler: Tryck här för att visa! Men föredrar fanfiction!Klaine eftersom man får justera hans karaktär så han inte blir jobbig. Haha. Och S3 fuckade upp Brittany totalt. Gillar henne inte alls längre. Ibland har hon sina moments men jag orkar verkligen inte med henne. Samma med Tina, fast det är S4 som fuckade upp henne. Brittana spoiler som ~alla ändå vet om. Spoiler: Tryck här för att visa! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 feb, 2013 18:50 |
|
MissLollo
Elev |
9 feb, 2013 18:54 |
|
hyperion
Elev |
kurt kurt kurt kurt adam och lite sam och adam adam KURT
that is all i have to say and Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
9 feb, 2013 19:13 |
|
Ginny00
Elev |
Kommer aldrig komma över att Blaine sjunger "i'm a rocketship on my way to mars" i Don't stop me now.
/mvh starkid for life 9 feb, 2013 19:15 |
|
dinomaid
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Blaine är bäst ♥ Jag älskar Säsong 3 också, just för att alla är tillsammans och det är bara så... Glee. Amen gud, Blaine är ju den bästa manliga sångaren. Säsong tre är bäst. Bland tjejerna är det lite svårt att avgöra om vem som är bäst Blaine är sjukt duktig, men jag måste nog ändå säga att Kurt är min favorit ♥ "Ambition doesn’t grow on trees, girlfriend. You gotta grow dem leaves yo’self." 10 feb, 2013 02:25 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av dinomaid: Jag älskar de båda ♥ Klaine-shipper, ya know Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Blaine är bäst ♥ Jag älskar Säsong 3 också, just för att alla är tillsammans och det är bara så... Glee. Amen gud, Blaine är ju den bästa manliga sångaren. Säsong tre är bäst. Bland tjejerna är det lite svårt att avgöra om vem som är bäst Blaine är sjukt duktig, men jag måste nog ändå säga att Kurt är min favorit ♥ ![]()
10 feb, 2013 09:02 |
|
Borttagen
|
Sam/Mercedes... Nope. I don't like it, I'm sorry, but no.
10 feb, 2013 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sam/Mercedes... Nope. I don't like it, I'm sorry, but no. nästan alla som jag har pratat med ogillar samcedes :p 10 feb, 2013 13:19 |
|
EmahS
Elev |
okej.
varför är det ingen som kommenterat Nutbush City Limits? Dog lite så bra den var! och. Hung Up. alltså, jag älskar Jenna. Men hon såg så sjukt awkward ut i den... inte snyggt någonstans
10 feb, 2013 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen