@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
5 maj, 2012 16:56 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Kintsugi: den var bra! Jag gillar inte när det kommer sånger i böcker och så vet man inte hur melodin är så man måste läsa det som en dikt!!Jag har försökt komma åt en fin version av the hanging tree på senare tid men tempot har varit fel eller så har valet av toner inte riktigt varit bra. MEN NU! JA NUUUU tror jag att jag har hittat en version som kan fungera till det att den annan/bättre/mer intressant/mer klockren version publiceras av någon annan. ^^'' (Den jag fastnat för är skön men jag är inte helt hundra på att rösten är den mest klockrena för den). http://www.youtube.com/watch?v=q4o4SceoG8Y&feature=related
5 maj, 2012 17:01 |
|
scarhead
Lärare |
5 maj, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: haha ^^ batman approves. made my day XD Gissa hur jag kände när jag hitta den då ;3 Ja, den är undebar. Han är underbar. Och jag är hans batwoman Damn right gurl haa ha 8D Menne gillar du honom också? :o Fräckt isåfall :3 Lite Lite räcker för mig Önskar jag hade en sån där Batman ficklampa. Eller ännu bättre, strålkastare. Då skulle han defenitivt komma och ba NANANANA, BATMAN! 5 maj, 2012 17:07 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Jag har...6 tror jag Men vill bara ha två av dem 5 maj, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: haha ^^ batman approves. made my day XD Gissa hur jag kände när jag hitta den då ;3 Ja, den är undebar. Han är underbar. Och jag är hans batwoman Damn right gurl haa ha 8D Menne gillar du honom också? :o Fräckt isåfall :3 Lite Lite räcker för mig Önskar jag hade en sån där Batman ficklampa. Eller ännu bättre, strålkastare. Då skulle han defenitivt komma och ba NANANANA, BATMAN! Om jag ser en Batmansymbol lysa på himlen så vet jag att du har skaffat en sån 5 maj, 2012 17:11 |
|
si_tonks
Elev |
Har nyss varit och klättrat i ett klätter-center! ^^
skorna är en av de obehagligaste sakerna jag någonsin har haft på mig omg. ![]()
5 maj, 2012 17:11 |
|
ronnyponny
Elev |
5 maj, 2012 17:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av si_tonks: Har nyss varit och klättrat i ett klätter-center! ^^ skorna är en av de obehagligaste sakerna jag någonsin har haft på mig omg. Klättra är kul. 5 maj, 2012 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen