@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: Det har blivit som en trend att skriva komplimanger på anslagstavlan. xD Jamen det är ju anonymt och bra. x3 speech! 5 maj, 2012 14:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 14:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vem skrev det här? Spoiler: Tryck här för att visa! Den som gjorde det... skicka ett meddelande :3 Det stod något liknande om mig och Knizzlare på anslagstavlan för typ år sedan Man blir lite nyfiken på vem det är. Jaa, ellerhur! Fast det kan ju ba varit nån såndär sanningellerkonkagrej? Eller nån som drev med oss, ahhah.. men det kan ju varit sant också och det är bajsigt irriterande D: xd ![]()
5 maj, 2012 15:01 |
|
LoonyMe
Elev |
5 maj, 2012 15:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag! Men du får skicka den första ugglan! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 15:09 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vem skrev det här? Spoiler: Tryck här för att visa! Den som gjorde det... skicka ett meddelande :3 Det stod något liknande om mig och Knizzlare på anslagstavlan för typ år sedan Man blir lite nyfiken på vem det är. Jaa, ellerhur! Fast det kan ju ba varit nån såndär sanningellerkonkagrej? Eller nån som drev med oss, ahhah.. men det kan ju varit sant också och det är bajsigt irriterande D: xd VAD GULLIGT! ![]()
5 maj, 2012 15:12 |
|
LoonyMe
Elev |
5 maj, 2012 15:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Vem skrev det här? Spoiler: Tryck här för att visa! Den som gjorde det... skicka ett meddelande :3 Det stod något liknande om mig och Knizzlare på anslagstavlan för typ år sedan Man blir lite nyfiken på vem det är. Jaa, ellerhur! Fast det kan ju ba varit nån såndär sanningellerkonkagrej? Eller nån som drev med oss, ahhah.. men det kan ju varit sant också och det är bajsigt irriterande D: xd VAD GULLIGT! Eller hur x3 ![]()
5 maj, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
^
Jag kan inte sluta fundera på vem det är 5 maj, 2012 15:19 |
|
-Patronus-
Elev |
5 maj, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen