@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
444 tummar
5 maj, 2012 12:39 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige? Ibland är det kul. Som på vintrarna när vi får mycket snö Hahahaa! xD Det högsta på kartan som jag har vart uppe i Sverige är i Piteå... och jag vett inte ens vart det ligger o.o?
5 maj, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Nu äger jag 10 drakar
5 maj, 2012 12:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 maj, 2012 12:42 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige? Ibland är det kul. Som på vintrarna när vi får mycket snö Hahahaa! xD Det högsta på kartan som jag har vart uppe i Sverige är i Piteå... och jag vett inte ens vart det ligger o.o? Jag bor lite längre ner, några timmar därifrån Ska dit om en vecka, för vår klass vann en tävling så vi ska till "Pite havsbad"!
http://Kaosregn.blogg.se
5 maj, 2012 12:43 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige? Ibland är det kul. Som på vintrarna när vi får mycket snö Hahahaa! xD Det högsta på kartan som jag har vart uppe i Sverige är i Piteå... och jag vett inte ens vart det ligger o.o? Jag bor lite längre ner, några timmar därifrån Ska dit om en vecka, för vår klass vann en tävling så vi ska till "Pite havsbad"! Gud vad roligt
5 maj, 2012 12:45 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige? Ibland är det kul. Som på vintrarna när vi får mycket snö Hahahaa! xD Det högsta på kartan som jag har vart uppe i Sverige är i Piteå... och jag vett inte ens vart det ligger o.o? Jag bor lite längre ner, några timmar därifrån Ska dit om en vecka, för vår klass vann en tävling så vi ska till "Pite havsbad"! Gud vad roligt Ja, ska bli superkul!
http://Kaosregn.blogg.se
5 maj, 2012 12:59 |
|
scarhead
Lärare |
5 maj, 2012 13:25 |
|
Solkatten
Elev |
Har släktkalas nu. Eller kalas och kalas ... Min bror har konfimerat sig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2012 13:34 |
|
Hermia
Elev |
Har precis bytt profilbild på facebook
Once a MADling, always a MADling 5 maj, 2012 13:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen