@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Dramione99: Nämen gud! Vad omoget! Jag vet, han är omogen Synd att man inte upptäcker sånt ibland förrens efteråt! Men han var ju inte omogen förrens efteråt 5 maj, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Asså nej.. jag vill till seriezonen men vågar inte gå dit själv.
#desperat 5 maj, 2012 11:47 |
|
tyri
Elev |
5 maj, 2012 11:48 |
|
scarhead
Lärare |
5 maj, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Fick världens värsta kramp i mina vader igår kväll och nu har jag typ ''träningsvärk'' efter det. </3
5 maj, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså nej.. jag vill till seriezonen men vågar inte gå dit själv. #desperat Hade vi inte bott 40 mil ifrån varandra hade jag gått med dig 5 maj, 2012 11:54 |
|
Kedjebrev
Elev |
5 maj, 2012 12:34 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige?
5 maj, 2012 12:36 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Kedjebrev: Det snöar, i maj. Älskar Norrland, fast? </////3 är det kul att bo så högt upp i sverige? Ibland är det kul. Som på vintrarna när vi får mycket snö
http://Kaosregn.blogg.se
5 maj, 2012 12:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har försökt komma åt en fin version av the hanging tree på senare tid men tempot har varit fel eller så har valet av toner inte riktigt varit bra.
MEN NU! JA NUUUU tror jag att jag har hittat en version som kan fungera till det att den annan/bättre/mer intressant/mer klockren version publiceras av någon annan. ^^'' (Den jag fastnat för är skön men jag är inte helt hundra på att rösten är den mest klockrena för den). http://www.youtube.com/watch?v=q4o4SceoG8Y&feature=related ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 maj, 2012 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen