Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Jepp, och du är ju dobby!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? alltså, det finns en röst i mitt huvud, som typ säger ''Du behöver inte äta mer, du är mätt.'' fast jag inte alls är det, och äter jag mer än jag 'behöver' enligt rösten så känner jag att jag måste träna bort det. Det är det som ÄR att ha en ätstörning. Hemskt tråkigt att du har det så. =( 7 feb, 2012 20:10 |
|
Dobby..
Elev |
Hehe, ja Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? alltså, det finns en röst i mitt huvud, som typ säger ''Du behöver inte äta mer, du är mätt.'' fast jag inte alls är det, och äter jag mer än jag 'behöver' enligt rösten så känner jag att jag måste träna bort det. Det är det som ÄR att ha en ätstörning. Hemskt tråkigt att du har det så. =( Håller helt med... "Always" 7 feb, 2012 20:11 |
|
juliaweasly
Elev |
Riktigt tråkigt!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:13 |
|
Dobby..
Elev |
Men jag tycker ändå att det är modigt att våga skriva om det...
Det måste vara jobbigt... "Always" 7 feb, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? alltså, det finns en röst i mitt huvud, som typ säger ''Du behöver inte äta mer, du är mätt.'' fast jag inte alls är det, och äter jag mer än jag 'behöver' enligt rösten så känner jag att jag måste träna bort det. Det är det som ÄR att ha en ätstörning. Hemskt tråkigt att du har det så. =( jag har hört om folk som har ÄS, och hur allvarligt det kan vara. jag var förut en sådan som var väldigt petig med vad jag åt, alltså åt väldigt nyttigt och åt 4 gånger per dag. nu förstår jag inte alls hur det har blivit såhär,, jag väljer att inte äta fast jag är hungrig. och när någon frågar svarar jag bara att det inte angår den personen,. ingen bryr sig ändå liksom. och jag är rädd för att folk ska få veta, också. ifall mina föräldrar får till exempel reda på att jag inte ätit alls idag, och typ väldigt lite då, så skulle de tvinga mig att äta. 7 feb, 2012 20:16 |
|
juliaweasly
Elev |
Varför? Är det för att du tycker att du inte är smal nog eller varför? För jag kan berätta att man blir större av att inte äta och man blir att må dåligt på andra sätt än att bara vara trött och orkeslös! Inte bra!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
candycookie - Kan du inte försöka med att äta saker som du vet är nyttiga? Sallader, morötter, bönor... sådant som gör att den där rösten i ditt huvud håller klaffen.
Det kommer ju inte bli bättre om du inte kan ta tag i det på något sätt, men jag förstår att det vore jobbigt att prata med folk om det utanför internet. Jag blir orolig för dig och hoppas att du hittar en väg ut! ♥ 7 feb, 2012 20:18 |
|
Dobby..
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby..: Skrivet av Borttagen: JoLizz: Tack, ♥ Jag har ätit några popcorn, pepparkakor och mjölk. Plus en körsbärstomat till middag,.. Snart får jag dåligt samvete om jag äter mer... Dåligt samvete? Vad menar du? alltså, det finns en röst i mitt huvud, som typ säger ''Du behöver inte äta mer, du är mätt.'' fast jag inte alls är det, och äter jag mer än jag 'behöver' enligt rösten så känner jag att jag måste träna bort det. Det är det som ÄR att ha en ätstörning. Hemskt tråkigt att du har det så. =( jag har hört om folk som har ÄS, och hur allvarligt det kan vara. jag var förut en sådan som var väldigt petig med vad jag åt, alltså åt väldigt nyttigt och åt 4 gånger per dag. nu förstår jag inte alls hur det har blivit såhär,, jag väljer att inte äta fast jag är hungrig. och när någon frågar svarar jag bara att det inte angår den personen,. ingen bryr sig ändå liksom. och jag är rädd för att folk ska få veta, också. ifall mina föräldrar får till exempel reda på att jag inte ätit alls idag, och typ väldigt lite då, så skulle de tvinga mig att äta. Asså, jag vill inte lägga mig i och säga vad du ska göra, men om du vill sluta och börja äta igen kan en bra idé vara att låta dina föräldrar veta, så kan ju de hjälpa(genom att tvinga dig då ju) att äta... Bara ett tips, om du vill börja äta igen, eller gå till pepptråden och bli peppad "Always" 7 feb, 2012 20:20 |
|
juliaweasly
Elev |
Du måste äta någonting!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
7 feb, 2012 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen