Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aivilio
Elev |
8 feb, 2013 19:14 |
|
Ginny00
Elev |
bra olivia 8D
8 feb, 2013 19:54 |
|
Neeyum
Elev |
omg thank you JAG ÄR INTE ENSAM eller finchel på mckinley är cute men nu känns det som om dom bara har växt ifrån varandra och nej tack 8 feb, 2013 19:55 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 feb, 2013 20:25 |
|
scarhead
Lärare |
alltså Glee förlåt men vad fan håller ni på med
alltså på riktigt vad fan var det där? (ang Finn och Emma) OCH SANTANA BBY Spoiler: Tryck här för att visa! 8 feb, 2013 20:29 |
|
ikka
Elev |
8 feb, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Amen gud, Blaine är ju den bästa manliga sångaren. Säsong tre är bäst. Bland tjejerna är det lite svårt att avgöra om vem som är bäst
9 feb, 2013 08:04 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blaine är bäst ♥ Jag älskar Säsong 3 också, just för att alla är tillsammans och det är bara så... Glee. Amen gud, Blaine är ju den bästa manliga sångaren. Säsong tre är bäst. Bland tjejerna är det lite svårt att avgöra om vem som är bäst ![]()
9 feb, 2013 08:57 |
|
EmahS
Elev |
liksom. fine, Blaine är bra.
men det är bara skrattretande jämfört med detta... jag håller kvar vid mitt argument. Jesse st. James är den enda i Glee som har röst att klara Queen.
9 feb, 2013 09:12 |
|
LoooneyMe
Elev |
Skrivet av EmahS: liksom. fine, Blaine är bra. men det är bara skrattretande jämfört med detta... jag håller kvar vid mitt argument. Jesse st. James är den enda i Glee som har röst att klara Queen. I see what you're saying. Men Darren har en särskild plats i mitt hjärta (STARKID!!). Men håller absolut med om att Jesse är fruktansvärt bra. BTW: Spoiler: Tryck här för att visa! That's screwdriver! 9 feb, 2013 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen