One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag trodde seriöst att mina trumhinnor skulle spricka! Ljudmässigt har jag aldrig upplevt något liknande..Skrivet av Kedjebrev: nej, inte jag heller! att ha skrikande tjejer i ansiktet hela tiden måste vara jobbigt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. Haha, skulle inte heller kunna hålla mig borta från tårar tror jag, men jag menar skrika hela tiden? Skulle inte orka vara 1D just då 11 maj, 2012 21:34 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av scarhead: Jag trodde seriöst att mina trumhinnor skulle spricka! Ljudmässigt har jag aldrig upplevt något liknande.. Skrivet av Kedjebrev: nej, inte jag heller! att ha skrikande tjejer i ansiktet hela tiden måste vara jobbigt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. Haha, skulle inte heller kunna hålla mig borta från tårar tror jag, men jag menar skrika hela tiden? Skulle inte orka vara 1D just då Förstår det, skulle knappast orka vara där. En timme med min klass i musiksalen räcker...
http://Kaosregn.blogg.se
11 maj, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av superman: åh gud, förstår dig! jag klarar knappt av om min vän skriker för att hon blir rädd, för hon blir jättelätt rädd, då förstår jag inte hur jobbigt det måste vara att höra så många personer skrika samtidigt. jag har ändå hört i videos hur höga fansen kan vara.Skrivet av scarhead: Jag trodde seriöst att mina trumhinnor skulle spricka! Ljudmässigt har jag aldrig upplevt något liknande.. Skrivet av Kedjebrev: nej, inte jag heller! att ha skrikande tjejer i ansiktet hela tiden måste vara jobbigt. Skrivet av scarhead: Skrivet av Kedjebrev: Haha jo.Det andra jag tänkte säga var: Har de inte sagt någon gång att de inte gillar skrikande och gråtande fans? Men jag kommer typ gråta sönder, ligga på golvet med min skiva och gråta om jag träffar dem haha. Haha, skulle inte heller kunna hålla mig borta från tårar tror jag, men jag menar skrika hela tiden? Skulle inte orka vara 1D just då 11 maj, 2012 21:35 |
|
IamAK
Elev |
superman - du fattar inte hur avis jag är, åh! fast det låter jobbigt med dom skrikande fansen... men det skulle vara värt att genomlida xD hur nära stod du?
11 maj, 2012 22:14 |
|
Remembrall
Elev |
11 maj, 2012 22:22 |
|
Optic
Elev |
superman jag och MonsterCookie sitter och typ dör och fangirlar sönder här, glad för din skull
Hoppas på tur imorgon ♥ Och ang. hatbrevet, WHAT. THE. FUCK? HUR KAN MAN SÄGA ATT NIALLS TÄNDER ÄR FULA???? (Le MonsterCookie förklarar krig adsfhadfhgadfh T_T) 11 maj, 2012 22:55 |
|
Katla
Elev |
Jag fattar verkligen inte grejen med att skrika när ett band spelar liksom VA WHAT'S THE POINT YOU CAN'T EVEN HEAR THEIR MUSIC 'CAUSE OF THIS NOISE
Beatles la ju till och med av med att uppträda för att alla bara skrek. jag bara.. fattar inte... skrik.. gråt är ju okej (om det inte är förfärligt hysteriskt) men skrik.. skrik? ♏︎ 11 maj, 2012 23:14 |
|
Remembrall
Elev |
Tydligen ska killarna åka hem på ons, en dag tidigare än när jag och jasmin kommer pga alla dumma tjejer som skriker
why
11 maj, 2012 23:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 maj, 2012 23:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hallå, någon som har koll på vilken studio de är i? Jag och Sara kollade precis upp Cosmos Studios, och det ser inte alls ut som det gör på bilderna från igår...
Edit: Never mind! Vi har nu hyfsad koll på var de var igår och var de skulle kunna vara idag wolfstar deserved better. 12 maj, 2012 08:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen