@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Flick flick..
Ska smsa Ida innan jag går och lägger mig.. Så godnatt folket! (I morgon kör vi comic book-saturday, missa ej) 5 maj, 2012 00:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Flick flick.. Ska smsa Ida innan jag går och lägger mig.. Så godnatt folket! (I morgon kör vi comic book-saturday, missa ej) Goodnäjt Tinja C; speech! 5 maj, 2012 00:16 |
|
Optic
Elev |
Är trött men vill inte sova <//3
5 maj, 2012 00:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
5 maj, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
kollar på friends.
5 maj, 2012 00:17 |
|
Optic
Elev |
Om jag inte hade suttit vid skrivbordet hade jag sovit för länge sen <//3 5 maj, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den... This ^^ Vi umgås utan pinsamma tystnader 5 maj, 2012 00:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag sitter på min säng med en laptop ... hur klokt är det? Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den... This ^^ Vi umgås utan pinsamma tystnader That's what I'm trying to tell you all the time. speech! 5 maj, 2012 00:20 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den... Jag vill tumma igen, men orkar inte. Måste spara på dem xC
5 maj, 2012 00:21 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag sitter på min säng med en laptop ... hur klokt är det? Inte speciellt klokt alls, gjorde det förrförra fredagen, somnade framför youtube kl 23:00 typ xD 5 maj, 2012 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen