Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4357 4358 4359 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Flick flick..

Ska smsa Ida innan jag går och lägger mig..

Så godnatt folket!

(I morgon kör vi comic book-saturday, missa ej)

5 maj, 2012 00:15

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Flick flick..

Ska smsa Ida innan jag går och lägger mig..

Så godnatt folket!

(I morgon kör vi comic book-saturday, missa ej)

Goodnäjt Tinja C;

speech!

5 maj, 2012 00:16

Optic
Elev

Avatar


Är trött men vill inte sova <//3

5 maj, 2012 00:17

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
Är trött men vill inte sova <//3

Same here TwT

speech!

5 maj, 2012 00:17

Borttagen

Avatar


kollar på friends.

5 maj, 2012 00:17

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Optic:
Är trött men vill inte sova <//3

Same here TwT


Om jag inte hade suttit vid skrivbordet hade jag sovit för länge sen <//3

5 maj, 2012 00:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet

Mina tankar lutar åt det hållet, också.

Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på...
BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL!

Jag ritade ett vackert exempel:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fdx1dow.png

Thumbs up for that 8D

Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå tänk att man kan hitta folk som är lik en själv så lätt!

Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den...

This ^^
Vi umgås utan pinsamma tystnader

5 maj, 2012 00:18

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Optic:
Är trött men vill inte sova <//3

Same here TwT


Om jag inte hade suttit vid skrivbordet hade jag sovit för länge sen <//3

Jag sitter på min säng med en laptop ... hur klokt är det?

Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet

Mina tankar lutar åt det hållet, också.

Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på...
BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL!

Jag ritade ett vackert exempel:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fdx1dow.png

Thumbs up for that 8D

Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå tänk att man kan hitta folk som är lik en själv så lätt!

Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den...

This ^^
Vi umgås utan pinsamma tystnader

That's what I'm trying to tell you all the time.

speech!

5 maj, 2012 00:20

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet

Mina tankar lutar åt det hållet, också.

Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på...
BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL!

Jag ritade ett vackert exempel:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fdx1dow.png

Thumbs up for that 8D

Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå tänk att man kan hitta folk som är lik en själv så lätt!

Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den...

Jag vill tumma igen, men orkar inte. Måste spara på dem xC

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

5 maj, 2012 00:21

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Optic:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Optic:
Är trött men vill inte sova <//3

Same here TwT


Om jag inte hade suttit vid skrivbordet hade jag sovit för länge sen <//3

Jag sitter på min säng med en laptop ... hur klokt är det?

Inte speciellt klokt alls, gjorde det förrförra fredagen, somnade framför youtube kl 23:00 typ xD

5 maj, 2012 00:24

1 2 3 ... 4357 4358 4359 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.