@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av cannedcorn: HAHA, J00KERN. Jag nådde 100 tummar-upp innan dig! JAG SA JU ATT JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG! ![]() Btw, i love you ♥ ![]() ![]()
5 maj, 2012 00:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: ![]() speech! 5 maj, 2012 00:04 |
|
scarhead
Lärare |
''Sorry, the live event is currently full
MEN HAR JAG STANNAT UPPE NÄR JAG VILLE SOVA HELA TIDEN I ONÖDAN DÅ? 5 maj, 2012 00:05 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av cannedcorn: HAHA, J00KERN. Jag nådde 100 tummar-upp innan dig! JAG SA JU ATT JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG! ![]() Btw, i love you ♥ ![]()
5 maj, 2012 00:06 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D
5 maj, 2012 00:06 |
|
Borttagen
|
Jo vänta.. jag tror de är förlovade..
--- JAG KAN INTEEEEEEEEEH OMG.. DE ÄR DET.. TROR JAG.. OH MY TINTIN.. THIS IS SO.. I CAN'T. ♥ 5 maj, 2012 00:06 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo vänta.. jag tror de är förlovade.. --- JAG KAN INTEEEEEEEEEH OMG.. DE ÄR DET.. TROR JAG.. OH MY TINTIN.. THIS IS SO.. I CAN'T. ♥ What's happned?
5 maj, 2012 00:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D WOAH WOAH :'D speech! 5 maj, 2012 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå 5 maj, 2012 00:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Miskel: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL! Jag ritade ett vackert exempel: Thumbs up for that 8D Haha men egentligen så är nog internet folk rätt bra ändå Jo vi är bra men vi har liksom vår egna lilla vänskaps kärleks grej där som är osynlig, som bara vi internet folk ser. andra personer ser inte den och de tycker att datorer bara är skit och att man absolut inte kan få vänner genom den... speech! 5 maj, 2012 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen