@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Till klassresan nu i maj ska min klass till ön Ven.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet
4 maj, 2012 23:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Eller hur! ~ Btw, är det sant att man blir lättare brun när man använder solkräm? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 23:37 |
|
scarhead
Lärare |
jag just nu: ALLTSÅ ÅÅÅH MIN SÄÄÄNG
JAG VILL SOVAAA JAG HATAR ALLT JUST NU JAG VILL SOVA SÖMN MITT ÖGA KLIAR SÄNG men... starkid 4 maj, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
VÄNTA!
HAR JAMIE BELL FRIAT TILL EVAN RACHEL WOOD? OH SHIT.. DET KAN INTE VARA SANT.. *tears of happiness* 4 maj, 2012 23:46 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Ekkiis omg bor du i Älvsjö?? Då har ju vi jättenära!! Haha, nae. Jag bor i en liten ort ca en timme därifrån. ^^ Men uppvisningen var där. :3 Jaha... Men ändå!! Jag bor typ 10 minuter med pendeltåg från Älvsjö! Haha random, men var tvungen att säga det
4 maj, 2012 23:49 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie loggade ut, så jag vettefan när vi ska träffas i morgon..
ska man våga smsa henne? O__o 4 maj, 2012 23:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. speech! 4 maj, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Men om de gifter sig..
rasar Tintin-fandomen samman då för att.. eller nej.. det kan den väl inte göra? 4 maj, 2012 23:58 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Jag tycker killar på mugglis är så mycket mer awsomiga än killar i "riktiga" livet Mina tankar lutar åt det hållet, också. Haha, same here! Vad har vi för intresse som alla andra här på mugglis har...? hm... jag kan verkligen inte komma på... BARA VÄRLDENS BÄSTA BÖCKER/FILMER, adkhlsukyhfoisuhioasflaAFJASIFJAEODFHAL!
5 maj, 2012 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen