Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4354 4355 4356 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Optic
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Solkatten:
Kan refrängen på en portegeisk (tror jag det är?) låt.

Vilkeen?



Han som sjunger den är skit söt.

Aha den

Eller hur är den bra? :3


Helt okej, lite tjatig bara
_______________________________
Märkte nyss att jag har skrivit jättelite inlägg jämfört med de flesta andra här :s

4 maj, 2012 22:59

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


YO WAZZUP GUYZ?

speech!

4 maj, 2012 23:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Optic:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Optic:
Skrivet av Solkatten:
Kan refrängen på en portegeisk (tror jag det är?) låt.

Vilkeen?



Han som sjunger den är skit söt.

Aha den

Eller hur är den bra? :3


Helt okej, lite tjatig bara
_______________________________
Märkte nyss att jag har skrivit jättelite inlägg jämfört med de flesta andra här :s

Omg, nej. Har lyssnat på den skit länge nu och har inte tröttnat. ♥ Kan typ lyssna på en låt konstant i en månad eller mer utan att tröttna, hahah.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 maj, 2012 23:01

Borttagen

Avatar


MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD

Saknar dig, btw! ♥

4 maj, 2012 23:01

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag har 6000 inlägg och 200 tummar o-o jag blir avundsjuk när jag kollar på andras sidor.

speech!

4 maj, 2012 23:12

Solkatten
Elev

Avatar


Jag vill gå på en konsert.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 maj, 2012 23:13

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vill gå på en konsert.

JAG MED OMG

speech!

4 maj, 2012 23:16

Solkatten
Elev

Avatar


Måste gå och lägga mig nu typ. Ska gå upp runt nio i morgon. Alltså ingen sovmorgon direkt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 maj, 2012 23:29

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD

Saknar dig, btw! ♥

yes!

miss u too! ♥

wolfstar deserved better.

4 maj, 2012 23:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD

Saknar dig, btw! ♥

yes!

miss u too! ♥


När, var, hur?

4 maj, 2012 23:30

1 2 3 ... 4354 4355 4356 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.