@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Optic: Aha den Eller hur är den bra? :3 Helt okej, lite tjatig bara _______________________________ Märkte nyss att jag har skrivit jättelite inlägg jämfört med de flesta andra här :s 4 maj, 2012 22:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
YO WAZZUP GUYZ?
speech! 4 maj, 2012 23:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Optic: Aha den Eller hur är den bra? :3 Helt okej, lite tjatig bara _______________________________ Märkte nyss att jag har skrivit jättelite inlägg jämfört med de flesta andra här :s Omg, nej. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD
Saknar dig, btw! ♥ 4 maj, 2012 23:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag har 6000 inlägg och 200 tummar o-o jag blir avundsjuk när jag kollar på andras sidor.
speech! 4 maj, 2012 23:12 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill gå på en konsert.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 23:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
4 maj, 2012 23:16 |
|
Solkatten
Elev |
Måste gå och lägga mig nu typ. Ska gå upp runt nio i morgon. Alltså ingen sovmorgon direkt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 23:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD Saknar dig, btw! ♥ yes! miss u too! ♥ wolfstar deserved better. 4 maj, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: MonsterCookie: Är du ledig i morrn? Vill till seriezonen och flumma lite i morrn och undrar om du ville.. haka på XD Saknar dig, btw! ♥ yes! miss u too! ♥ När, var, hur? 4 maj, 2012 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen