@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
4 maj, 2012 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar sönder på en låt just nu. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Ekkiis omg bor du i Älvsjö?? Då har ju vi jättenära!! Haha, nae. Jag bor i en liten ort ca en timme därifrån. ^^ Men uppvisningen var där. :3 4 maj, 2012 22:50 |
|
Solkatten
Elev |
Kan refrängen på en portegeisk (tror jag det är?) låt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Ekkiis omg bor du i Älvsjö?? Då har ju vi jättenära!! Haha, nae. Jag bor i en liten ort ca en timme därifrån. ^^ Men uppvisningen var där. :3 Jaha... Men ändå!!
4 maj, 2012 22:51 |
|
Optic
Elev |
4 maj, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Den är portugisisk 4 maj, 2012 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:57 |
|
Optic
Elev |
4 maj, 2012 22:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Optic: Aha den Eller hur är den bra? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2012 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen